حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن که با چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مصادف شده، باشکوه و عظمت همراه با شور و شعور انقلابی برگزار شد و حتی سرمای شدید هوا نیز از حضور حماسی مردم نکاست.

وی گفت: مردم ایران اسلامی با وجود گلایه‌هایی که به برخی از مشکلات موجود در کشور و مدیریت‌ها دارند، با تمام وجود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند تا بار دیگر دین خود را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کنند.

محمودی تصریح کرد: مردم به وظیفه خود در پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه عمل کردند و حالا این مسئولان هستند که باید به پاس این حضور عظیم، بهترین خدمات را به مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام ارائه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز مردم ایران با حضور معنادار خود، بار دیگر عشق و ارادت خود را به آرمان‌های نظام و انقلاب ابراز داشته و با روح بلند امام راحل و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

وی اظهار کرد: ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه مبارک فجر ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم استان تهران در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، از همکاری تمامی ائمه جمعه و جماعات، مسئولان دستگاه‌های اجرای نیروهای نظام و انتظامی، بسیج، شهرداران،  مسئولان دستگاه قضا، شرکت مترو، اتوبوسرانی، ایثارگران، دانش آموزان، دانشجویان، کارگران، اصناف، حوزه‌های علمیه، تشکل‌های مردم و خبرنگاران که این حماسه حضور را به جهانیان مخابره کردند تقدیر می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.