حجت الاسلام حس لزومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پاکدشت گفت: برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیانگر این واقعیت است که تمامی امور کشور با نظر مستقیم مردم اداره می‌شود که یکی از مهمترین این ارکان، مجلس شورای اسلامی به عنوان قوه مقننه است.
وی تصریح کرد: اگر مجلس شورای اسلامی قوی، متدین و انقلابی باشد، به دنبال آن دولت نیز با قدرت و با حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب، امور کشور را اداره کرده و درصدد رفع مشکلات مردم برخواهد آمد.
وی افزود: با حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مجلسی قوی تشکیل می‌شود که می‌تواند دردهای جامعه را علاج کند.
لزومی اظهار کرد: کسانی که با رأی مردم به عنوان نماینده وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند باید خود را همواره مدیون شهدا، مردم و انقلاب بدانند نه این که وامدار سرمایه داران، احزاب و یا گروه‌هی خاص باشند.
وی تأکید کرد: امروز کشور به نمایندگانی شجاع و انقلابی  نیاز دارد که بر سر آرمان‌های انقلاب ایستادگی کرده و از تهدید دشمنان نهراسد.
امام جمعه پاکدشت در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در شکست طرح معامله قرن گفت: معامله قرن، مردم به دنیا آمده و مردم نیز دفن خواهد شد، تمامی ملت‌های آزادی خواه جهان باید در مقابل این طرح جنایتکارانه ایستادگی کنند.
لزومی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن از آحاد مردم خواست تا با حضور حماسی در این راهپیمایی، بار دیگرعشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.