علی شهابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیست‌ و هفتمین رویداد استارت‌آپی حمل و نقل شو، با محوریت خودروهای آینده و با همکاری ستاد فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در حال برگزاری است.

وی افزود: در این رویداد بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده، صاحبان ایده های فناورانه و متخصص حوزه کسب و کارهای نوپا و نوآفرینی، گرد هم آمدند.

رییس برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی به اهداف برگزاری این استارت آپی اشاره و خاطرنشان کرد: افراد شرکت کننده در طی ۵۴ ساعت در یک رویداد آموزشی – تجربی به شبیه سازی فرایندهای کسب و کار نوافرین، زیر نظر مربیان با تجربه حوزه حمل و نقل و زیست بوم استارتاپی کشور به رقابت پرداختند.

وی عنوان کرد: در روز ابتدایی این رویداد که همزمان با نخستین همایش و نمایشگاه ملی خودروهای آینده با حضور جمعی از مدیران شرکت های دانش بنیان حوزه حمل و نقل کشور و شرکت های خوردوسازی ایرانی برگزار شد.

شهابی خاطر نشان کرد: ۴۰ ایده فناورانه در روز اول، مطرح شد و توسط کمیته داوران ۱۱ ایده انتخاب و به مرحله بعدی راه یافتند.

وی ادامه داد: ایده پردازان برتر، گروه سازی خود را آغاز کرده و تا روز سوم بر روی ایده خود کار می کنند تا به حداقل محصول اولیه دست یابند و مجددا در معرض داوری قرار خواهند گرفت.

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اضافه کرد: برگزیدگان این مرحله با توجه به سیاست‌های حمایتی دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های علمی و ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی وارد مرحله شتاب‌دهی خواهد شد.

شهابی یادآور شد: شرکت کنندگان در این رویداد از سنین ۱۴ سال که شامل دانش آموزان مدارس تیزهوشان استان تهران تا سنین ۴۵ سال که مجموعه ای از دانشجویان مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا و همچنین فارغ التصیلان دانشگاهی و مدیران حوزه استارتاپی کشور هستند که در این رویداد حضور داشتند.

بیست و هفتمین رویداد استارتاپی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

دانشگاه یادگار امام خمینی(ره) در ابتدای اتوبان تهران - قم، روبروی حرم مطهر امام خمینی(ره) واقع شده است و دارای ۲۳ هزار دانشجو در ۲۰۷ گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.