به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای مدیریت بحران که در استانداری تهران برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و جان‌باختن تعدادی از هموطنانمان در مراسم تشییع این شهید والامقام افزود: صبح امروز حادثه سقوط هواپیما در شهریار نیز باعث جان باختن برخی از هموطنانمان شد که این ضایعه را نیز به همه خانواده این عزیزان تسلیت می‌گویم.

وی همچنین ادامه داد: از نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های اجرایی که در روان‌سازی و تسهیل برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی در تهران شرایط را به خوبی کنترل ردند تا شاهد بزرگ‌ترین ظرفیت اقتدار در کشور باشیم قدردانی می‌کنم.  

محسنی‌بندپی خاطرنشان کرد: رسانه‌های خارجی حضور بیش از پنج میلیون نفر در این مراسم را اعلام کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: بامداد امروز و در همان ساعتی که حمله تروریستی آمریکا انجام شد و سردار سلیمانی و همرزمانش را به شهادت رساندند نیروی هوا فضای سپاه جمهوری اسلامی ایران در عملیاتی غرورآفرین با

هدفگیری دقیق، به هنگام و به فرموده مقام معظم رهبری یک سیلی به دشمن دیرینه زدند.

پیام تسلیت رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پی حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام هایی جداگانه حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراین را تسلیت گفتند.

 محسن هاشمی گفت:‌ در حادثه تلخ سقوط هواپیما که منجر به از دست دادن بیش از یکصد هموطن، بخصوص نخبگان ایرانی شد، بر تلخی این روزها افزود.

 به گفته وی مهاجرت نخبگان آسیبی به سرمایه های ملی است و هجرت آنها از دنیا، غمی مضاعف برای خانواده هایشان.

همچنین حجت نظری در پیامی اظهارداشت: در این روزها که حجم خبرهای ناگوار و ناراحت‌کننده زیاد است، سقوط هواپیمای مسافربری حامل بیش از ۱۷۰ مسافر و خدمه داغی دیگر بر دلمان گذاشت. هواپیمایی که شمار زیادی از مسافرانش را جوانان و  دانشجویان تشکیل می‌دادند و حالا خانواده‌های زیادی داغدار جگوگوشه‌های خود هستند.

وی ادامه داد:‌ جانباختن هموطنان عزیزمان در سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین را به مردم ایران و به خصوص خانواده‌هایشان تسلیت عرض می‌کنم، همچنین این واقعه  را به خانواده قربانیان افغانستانی، اوکراینی، سوئدی، کانادایی و انگلستانی این سانحه دردناک تسلیت می‌گویم.

نظری اظهار امیدواری کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی در راستای وظایف قانونی خود بررسی کنند که چه عاملی سبب سقوط این هواپیما شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.