عباس پاشا روز سه شنبه در حاشیه شورای اداری پردیس که با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی برای پاسخگویی به نیاز مردم به وجود آمدند، متناسب با آن ساختاری تعریف شده که در هر ساختار وظایفی تعیین شده که راس این وظایف در حقیقت پاسخگویی به مردم است.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد اجتماعی باید توسط مسئولان ایجاد شود، خاطرنشان کرد: مدیریت نوین به دنبال جلب اعتماد شهروندان و تمام دستگاه‎ ها با هدف پاسخگویی به نیاز مردم ایجاد شده است و  اعتماد اجتماعی نباید با بی توجهی مسئولان خدشه دار شود.

پاشا تاکید کرد: باید پاسخگویی، نظام سلامت اداری، اصلاح نظام اداری، توانمند سازی کارکنان، آگاهی مردم از وظایف ادارات، حفظ حقوق شهروندی، مدیریت سرمایه انسانی، مدیریت بهره وری، توسعه فرهنگ ایثار با روحیه جهادی و تبدیل اقدام به عمل را به منظور ارتقای بهره وری در ادارات در دستور کار قرار بدهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ سرریز جمعیت شمال و شرق تهران به شهرستان پردیس طی دو سال گذشته رشد جمعیت ۱۰۰ درصدی این شهرستان را به همراه داشته و باید ساختار را تغییر داده و متناسب با رشد جمعیت با نگاه ویژه پاسخگوی شهروندان باشیم.

پاشا ضمن قدردانی  از مطالبه فرماندار شهرستان پردیس برای استقرار ادارات در شهر جدید پردیس، عنوان کرد: بعضی از دستگاه‌های اجرایی در مورد استقرار در این شهر بی توجهی کردند و ما با توجه به اینکه از نظر قانونی و استخدام ساختار اداری برای استقرار ادارات هیچ مشکلی نداریم کوتاهی دستگاه‌های اجرایی مورد نظر را مطالبه خواهی می کنیم.

وی تاکیدکرد: دولت مکلف به تامین اعتماد و سرمایه اجتماعی وگسترش آن در جامعه است و ما هم موظف به پی گیری و رفع مشکلات هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: مردم با بصیرت ما دوستدار نظام هستند اگر عملکرد مناسبی نداشته باشیم مردم به نظام بدبین خواهند شد و در این راستا باید در سلامت اداری مشکلات مدیریتی و ادارات را رفع و حل کنیم.

پاشا با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: انتخابات تجلی اراده مردم است برای این تجلی باید نشاط اجتماعی را در شهرستان ایجاد کنیم تا شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

وی تاکید کرد: صیانت از آرای مردم، رعایت"  مر"  قانون و اصل بی طرفی را برای  داشتن انتخاباتی پر شور و سالم را در دستور کار خود قرار بدهیم .

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.