به گزارش روز شنبه کانون توسعه کارآفرینی روستایی اندیشه پویا، شناسایی و معرفی روش‌های نوآورانه، ترویج و گسترش نوآوری‌ها، تجربیات و ایده‌های نوین برای الگوبرداری مناسب و ارتقای جایگاه و منزلت روستانشینی با تقدیر و اهمیت‌بخشیدن به تلاش‌ها و نوآوری‌های روستاییان از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

روستاییان سراسر کشور نوآوری‌های خود را در قالب فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده ه و مورد داوری قرار گرفته‌اند.

آثار دریافت شده از روستاییان نوآور در سراسر کشور در سه گروه روستایی نوآور، روستای نوآور و دهیار نوآور توسط کمیته داوری جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفته و منتخبین در روز جشنواره درباره نوآوری و داستان تلاش خستگی‌ناپذیر خود با مخاطبان سخن می‌گویند.

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، کانون توسعه کارآفرینی روستایی اندیشه پویا (سمن تکرا)، ستاد توان‌افزایی و حمایت سمن‌های استان تهران و سازمان‌های مختلف و ذینفعان روستا در برگزاری جشنواره «روستایی شو» مشارکت دارند.

این رویداد چهارم دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۷ در محل سالن ستاد توان‌افزایی و حمایت از سمن‌های استان تهران واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان خاقانی، پلاک ۷۹، روبه روی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام در این رویداد می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۹۳۰۶۰۴۱۰۹۶ و ۲-۸۸۳۱۴۶۳۱-۰۲۱ تماس گرفته و یا به نشانی https://evnd.co/tTO۰v مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.