حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته قرچک گفت: امروز پیر و جوان، زن و مرد ، با سواد و بی سواد، دوست و دشمن همه و همه به این واقعیت رسیده‌اند که تنها راه نجات کشور از تمامی بدبختی‌ها و مشکلات اطاعت از ولایت است.
وی افزود: مردم ایران اسلامی همواره مطیع و گوش بفرمان ولایت فقیه بوده و قدردان نعمت عظیم ولایت فقیه بوده‌اند، مردم همیشه به هنگام وارد میدان شده و عشق و ارادت خود را به رهبر معظم انقلاب ثابت کرده‌اند ولی برخی از مسئولان، به درستی در مسیر ولایت قرار ندارند.
وی اظهار داشت: تراز و ظرفیت جمهوری اسلامی و ملتش این نیست که مغفول واقع شده و خودش را ناکارآمد جلوه دهد، ایران اسلامی غنی و قدرتمند بوده و از نیروهای خلاق و متفکری برخوردار است که به پیشرفت‌های عظیمی در دانش موشکی و هسته ‌ای نصیب کشورکرده اند، این کشور نباید با مشکل اقتصادی همراه باشد.
اسماعیلی گفت: اگر جلوی نفوذ و ورود عده ای گرگ صفت را می گرفتیم و دست‌های مزدوران داخلی را قطع می‌کردیم، دزدان، خائنین و فتنه گران جرأت ضربه زدن به کشور را به خود راه نمی‌دادند.
وی تأکید کرد: توسعه کشور بر سه محور اصلی اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون، پیشتازی در عرصه علم و فناوری، تعالی و مقاوم سازی فرهنگی استوار است، اگر به این اصول توجه شود کشور دچار مشکل اقتصادی نمی‌شود چرا که دشمن به ضعف اقتصادی چشم دوخته تا از آن برای ضربه زدن به کشور استفاده کند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس و روز مجلس گفت: نمایندگان مجلس باید بدانند که در شرایط کنونی شمایل و اسکلت بی قواره استکبار در حال زوال و نابودی است و صدای شکستن استخوانهایش شنیده می‌شود لذا لازم است تا قوانین را بر مبنای اسلام ناب اصلاح کنید و تقویت کنید.
امام جمعه قرچک تأکید کرد: امروز نماینده جاهل، نماینده ای است که از اصل اسلام بیگانه باشد، مضرترین نماینده، نماینده‌ای است که دلبستگی به تفکر بیگانه داشته باشد و ضعیف ترین مدیر، مدیری است که مدیریت اسلامی را بلد نباشد .
وی تصریح کرد: اگر مدیری با تفکر و سیاست بیگانه قصد کمک به دشمن داشته باشد، از عناصر نفوذ دشمن است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.