رئیس جمعیت هلال احمر پاکدشت روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان پاکدشت، مسیر اصلی تردد خودروها به سمت مشهد مقدس است که به منظور امدادرسانی سریع به حادثه دیدگان احتمالی، نیروهای این جمعیت در حالت آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.
علی کاظم‌زاده افزود: در حال حاضر دو پایگاه امداد جاده ای ثامن الحجج و شهدای مظفر با تجهیزات کامل در آماده باش به سر برده و به صورت شبانه روزی فعال خواهند بود.
وی اظهار داشت: این دو پایگاه با برخورداری از تیم‌های عملیاتی، آمبولانس و خودروهای تخصصی، خدمات ویژه خود را به مسافران ارائه می‌دهند ضمن این که جمعیت هلال احمر پاکدشت با استقرار موکب در دوراهی روستای علی‌آباد، خدمات پذیرایی از مسافران را نیز انجام می‌دهد.
وی گفت: با توجه به وجود تجهیزات لازم در هلال احمر پاکدشت، در صورت نیاز امکان اسکان اضطراری مسافران نیز در شهرستان پاکدشت وجود دارد.
فعالیت شبانه روزی پایگاه هلال احمر ورامین در محور قم گرمسار
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به افزایش تردد خودروها از محور قم – گرمسار به سمت مشهد مقدس، فعالیت پایگاه مستقر در امامزاده عبدالله با افزایش یک اکیپ تخصصی به صورت شبانه روزی در آمده است.
حمیدرضا تاجیک افزود: به منظور خدمت رسانی به موقع به مسافران، یک دستگاه آمبولانس اضافی در پایگاه هلال احمر مستقر در محور قم – گرمسار مستقر شده است.
وی گفت : علاوه بر این پایگاه، کشیک مرکز جمعیت هلال احمر ورامین مستقر در مجتمع ادارات شهرستان به صورت آماده باش کامل در آمده و در صورت نیاز به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.
وی اظهار داشت: آماده باش نیروهای جمعیت هلال احمر ورامین تا پایان این هفته و اتمام موج بازگشت زائران مشهد مقدس ادامه خواهد داشت.
شهرستان های ورامین و پاکدشت در مسیر محور امام رضا(ع) قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.