محمد عباسی روز سه شنبه در حاشیه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای قاسم آباد تهرانچی بخش خاوران به خبرنگار ایرنا گفت: این میزان از ساخت و ساز غیرمجاز در راستای اجرای تبصره ۲ بند ۱۰ قانون حفاظت از اراضی کشاورزی در بخش مرکزی با حکم قضایی تخریب شد.

وی افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز، خارج از حریم شهری بخش خاوران و به صورت چهار دیواری در اراضی کشاورزی روستای قاسم آباد تهرانچی احداث شده بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری تخریب شد.

عباسی با اشاره به اینکه اراضی کشاورزی بخش خاوران به دلیل نزدیکی به لکه‌های صنعتی همیشه در معرض دیوارکشی و تبدیل به سوله است، عنوان کرد: با تخریب این ساخت و ساز غیر مجاز، چهار هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی بخش خاوران آزاد سازی شد.

وی اظهار داشت: تمامی ساخت‌ و سازهای صورت گرفته در شهرستان ری زیر ذره‌ بین بازرسان قرار دارد و با هر مورد بدون مجوز برخورد قانونی می شود.

عباسی با اشاره به اینکه برخی افراد سودجو به دنبال سوءاستفاده از اراضی کشاورزی هستند، ابراز کرد: افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و خرید باغ و یا باغ ویلا هستند، پیش از هرگونه معامله، وضعیت زمین را از بخشداری و یا اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری استعلام نمایند.

خاوران از بخش های شهرستان ری در مسیر آزاد راه امام رضا (ع) واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۶۰۰۳/۴۲۷۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.