به گزارش ایرنا، اولین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک محدوده شهری باقرشهر ویژه اتومبیل‌های بنزینی و دوگانه سوز در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع امروز چهارشنبه با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و مسئولان باقرشهر به بهره برداری رسید.

این طرح بزرگترین مرکز فنی استان تهران است که ۱۰ نفر را به صورت مستقیم صاحب شغل کرده است و دارای ۲ خط برای بازدید از خودروهای بنزینی و یک خط چشمی نیز برای معاینه فنی خودورهای دوگانه سوز است.

افتتاح فار اول پارک آزادگان باقرشهر به مساحت سه هکتار با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، بوستان شهید نواب صفوی در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، بوستان پارکبان کهریزک با اعتبار چهار میلیارد ریال در زمینی به مساحت یکهزار و ۸۰۰ متر مربع، بهسازی فضای بیرونی آستان مقدس بی بی رقیه(س)، بهسازی پیاده روی ضلع شمالی خیابان شهید درختی کهریزک و بهره برداری از ساختمان سرای شهرداری(کهریزک) با اعتبار هشت میلیارد ریال از از جمله دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

همچنین کلنگ احداث فاز دوم مجموعه فرهنگی و ورزشی آزادگان نیز امروز توسط فرماندار ویژه شهرستان ری بر زمین زده شد و قرار است در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر با پنج بخش مرکزی، قلعه نو، فشافویه، کهریزک و خاوران در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

۳۲۱۸/۶۰۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.