به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه بخش لواسانات از توابع شهرستان شمیرانات افزود: دولت و ملت باید پشتیبان این رزمندگان باشند و از کالای ایرانی استقبال کنند.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی امروز جامعه شرایط سخت اقتصادی است اظهارداشت: ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و جنگ، نیازمند مدیریت جهادی است.

امام جمعه لواسانات تاکید کرد:‌ جوانان انقلابی، متدین و کاردان در حوزه اقتصادی باید وارد میدان شوند.

لواسانی اظهارداشت:‌ باید به این باور برسیم که شرایط عادی نیست تا با روحیه جهادی وارد میدان شویم و تمام توان خود را به کار بگیریم.

امام جمعه لواسانات گفت: دشمن به‌شدت به موثر بودن تحریم‌ها امید دارد تا از این طریق نظام مقدس جمهوری اسلامی را به زانو درآورد و ما را مجبور به مذاکره کند و ما باید دشمن را ناامید کنیم.

وی همچنین ضمن تبریک هفته دولت تأکید کرد: دولت باید صادقانه به مردم خدمت کند زیرا مردم ولی‌نعمت دولتی‌ها هستند؛ مردم نیز باید مطالبه‌گر باشند و دولت پاسخگوی مطالبات مردم باشد.
لواسانی با اشاره به روز مباهله اظهارداشت: درس این روز برای مسئولان نظام این است که اولین افرادی که باید فدای انقلاب، دین و حق کنند، نزدیکان خودشان است؛ نباید آقازاده‌ها در آرامش و آسایش باشند و باقی مردم در رنج و سختی سر کنند.لواسانات به مرکزیت شهر لواسان یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

شهرستان شمیرانات در شمال شهر تهران از بخشی از شمال پایتخت و نیز بخش های رودبارقصران و لواسانات تشکیل شده است.

تهرام/۹۸۹۷/ 1008

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.