هادی رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره با شرکت ۲۳ ورزشکار زن و مرد به مدت دیروز در برج میلاد برگزار  شد.

وی ادامه داد: علیرضا چهره نما در بیشترین تعداد هد زدن توپ فوتبال، محمود فیضی دولت آبادی در بیشترین ردپایی با توپ بیلیارد، نایب عوض زاده در بیشترین شنا سوئدی تنها با انگشتان اشاره دست، فرهاد آذربایجانی نیز شنا سوئدی  با وزنه۵۰ کیلوگرمی و فاطمه کیانی در بیشترین زمان چرخش ۱۵ هولاپ (گوی) همزمان رکورد خود را ثبت کردند.

رضایی تصریح کرد: همچنین عسل کابوسی نیز بیشترین زانو زدن توپ فوتبال، کیومرث پاشایی در بیشترین دراز و نشست با توپ مدیسنبال ۵ کیلوگرمی، محمد رضا خاوری در بیشترین ردپایی در یک ساعت و میلاد رضایی در آیتم چرخش حلقه هولاپ ۵ و ۶ کیلوگرمی را به نام خود ثبت کردند.

رئیس کمیته ثبت رکورد استان تهران افزود: سجاد بختیاری در بیشترین روپایی با توپ بدمینتون، امیر محمد رحمانیان در بیشترین تعداد بالانس چرخش بصورت ۱۸۰ درجه، مهرداد طهماسبی در سریعترین زمان حمل ۱۰۰ متر توپ بر روی پیشانی و مصطفی ارندی نیز بیشترین تعداد اجرای تکنیک نمایش با توپ فوتبال را به نام خود کردند.

به گفته وی در این رویداد ۱۸ داور حرکات این شرکت کنندگان را بررسی کردند.

تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.