به گزارش ایرنا حمیدرضا گودرزی روز یکشنبه در نشست گرامیداشت اصحاب رسانه که در استانداری تهران برگزار شد،  با تاکید بر اینکه اعزام زائران به کربلا بدون نیاز به ویزا انجام می شود، افزود: افراد برای ثبت نام زودتر  اقدام کنند تا با ترافیک ثبت نامی مواجه نشوند.

بهره برداری از کمربندی سوم تهران تا نیمه دوم سال آینده 

همچنین معاون امور عمرانی استاندار تهران  نیز در این نشست گفت: کمربندی سوم تهران که از رینگ شرقی و غربی کشور یعنی از آبیک قزوین شروع و تا مجموعه آزاد راه حرم تا حرم متصل می شود و ۱۲۶ کیلومتر آن در استان واقع شده و به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی رسیده است و تا نیمه دوم سال آینده به بهره برداری می رسد.

محمد تقی زاده، یکی از رویکردهای بخش امور عمرانی را توسعه متناسب و متوازن در عرصه های مختلف استان برشمرد که در این خصوص با برنامه ریزی های همه جانبه در حوزه های مختلف این امر محقق می شود، افزود: حوزه زیر ساخت، شبکه های دسترسی و راه های مواصلاتی از موضوعات اساسی است که به طور جد از سوی معاونت عمرانی پیگیری می شود.  

وی ادامه داد: کمربندی دوم نیز از بلوار امام رضا تا اتوبان قم را شامل می شود که در این زمینه تفاهم نامه ای بین استانداری و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده و براساس آن استانداری تهران موظف است از محل ارزش افزوده  ۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص دهد،  ما قول داده ایم در ۱۲ ماه این پروژه تکمیل شود.

تقی زاده اضافه کرد:  پروژه شرق استان تهران نیز به سمنان متصل می شود و ۹ کیلومتر آسفالت آن در حال اجرا است.

معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: یکی دیگر از مولفه های مهم در توسعه، اطلاعات و دیتا است که در مجموع این اطلاعات در تصمیم گیری به مردم کمک می کند تا تصمیم ها منطبق با مسائل کشور باشد و این امر بدون وجود اصحاب رسانه امکانپذیر نیست.

محمد تقی زاده با ابراز امیدواری نسبت به تقویت تعامل بین دستگاه ها و اصحاب رسانه افزود: این تعامل منشاء اثری برای مردم می شود.

وی با بیان اینکه یک درصد از مساحت کشور نزدیک به ۲۰ درصد جمعیت در استان تهران مستقر هستند تصریح کرد: ترانزیت کالا و  ایجاد راه های مواصلاتی از دیگر اقدامات حوزه امور عمرانی استانداری بشمار می آید.

تهران/۳۰۳۶//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.