به گزارش ایرنا آب این مناطق از پیش از ظهر دیروز قطع شد و در برخی مناطق تا ساعت یک بامداد ادامه داشت.
معاون بهره‌برداری آبفای منطقه 5 تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این منطقه به دلیل جنس خاک و وضعیتی که وجود دارد فرونشست اتفاق افتاد که قبلا هم شاهد چنین حادثه ای بودیم.
حمیدرضا نامداری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهارداشت: برای رفع قطعی آب و اتصال به شبکه آب اقدامات لازم صورت گرفت که زمان بَر بود.
معاون بهره‌برداری آبفای منطقه 5 تهران گفت: تیم های عملیاتی این اداره مشکل قطعی آب در مناطق مربوطه را برطرف کردند اما مدتی بعد به دلیل جنس بستر زمین دوباره به مشکل خوردیم و مجبور شدیم آن مسیر را مجدد تعمیر کنیم.
به گزارش ایرنا محدوده ای که با قطع آب مواجه شده بودند حوالی خیابان های هاشمی، قزوین، تقاطع خیابان استاد معین و هاشمی و از شرق بلوار دکتر عبیدی گزارش شده بود.
معاون آبفا منطقه 5 تهران با بیان اینکه باید شهرداری به منظور جلوگیری از قطعی آب اقدام کند گفت: این نقطه با توجه به اقدامات انجام شده بعید به نظر می رسد که مجدد به مشکل بخورد و با قطعی آب مواجه شویم اما باید شهرداری تعمیراتی را در جوی آب انجام دهد.
نامداری خاطرنشان کرد: در این زمینه با معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صحبت کرده ایم و قرار شده است از امروز تعمیرات انجام شود.
تهرام/8138/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.