به گزارش ایرنا، حجت السلام سید علی شاهچراغی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) با اشاره به ضرباتی که دولت آمریکا از سپاه پاسداران خورده است، اظهار داشت: دولت آمریکا با هفت تریلیون هزینه در منطقه ابتدا به جداسازی کردستان عراق و سپس تجزیه دولت رسمی سوریه پرداخت که در نهایت شکست خورد.
وی تصریح کرد: دولت آمریکا برای مقابله با این شکست ابتدا سفارتش را از تلاویو به قدس منتقل کرد و در ادامه بلندی ها جولان را به اسرائیل بخشید و در ادامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست خواند.
حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: تمامی این سناریوهای آمریکا با شکست مواجه شده است.
وی با اشاره به حضور سپاه در تمامی عرصه های نظامی و اقتصادی گفت: این نهاد مردمی و نظامی در حمایت از حریم ائمه، مقابله با تحریم ها و سازندگی کشور در صف اول قرار داشت و مردم هم همواره پشتیبان این رویکرد سپاه بودند.
خطیب جمعه شهرری اظهار داشت: هم اکنون مردم به همراه سپاهیان به کمک دولت آمده اند تا مشکلات کنونی کشور را برطرف کنند و این کمک ها باید تا آخرین لحظه ادامه داشته باشد.
ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمان تروریستی خارجی تعیین کرده است. به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران، در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را گروه تروریستی معرفی کرد.
7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.