مجید صفری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار که با حضور اعضای این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت بحث نظارت در سطح بازار، اظهار داشت: با توجه به تهیه و توزیع کالاهای مصوب در سطح شهرستان، لازم است دستگاه های نظارتی با داشتن برنامه جامع گشت مشترک، بازرسی های لازم را در دستور کار قرار دهند.
صفری اضافه کرد: در خصوص گشت های بازرسی می بایست روسای اتحادیه ها حضور داشته و به منظور اتخاذ تصمیمات سریع در صورت وجود تخلف، جهت اجرای هرگونه اقدام قضایی، قاضی سیار در گشت ها حضور داشته باشد.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری این کارگروه به صورت ماهانه با توجه به شعار سال، تصریح کرد: تشکیل کارگروه رونق اقتصادی یکی از برنامه های حوزه برنامه ریزی در سال جاری به منظور رفع موانع تولید در سطح شهرستان خواهد بود.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت توزیع اقلام مصوب این کارگروه در ماه مبارک رمضان بیان کرد: قبل از آغاز ماه مبارک رمضان جلسه ای در خصوص هماهنگی بیشتر برگزار خواهد شد اما از هم اکنون نظارت بر بازار و اقلام مورد نیاز در دستور کار قرار گیرد.
موسی احمدی، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان دماوند در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در چند وقت اخیر سبب حصول رضایت نسبی بوده است، بیان کرد: در این ایام توزیع برنج و شکر در دستور کار قرار گرفت که حدود 35 تن از طریق عرضه مستقیم و 35 تن توسط مباشر انجام شد.
وی با بیان اینکه ایجاد آرامش در سطح بازار از مهم ترین اولویت های این نهاد است، افزود: بعد از اتمام تعطیلات کمبود هایی در خصوص مرغ به وجود آمد که در یک هفته اخیر 55 تن مرغ در سطح شهرستان توزیع شد.
این مقام مسئول ادامه داد: تمام دستور العمل ها را اجرا خواهیم کرد تا شرایط خوبی در سطح شهرستان ایجاد شود.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.