یاسر بوداغی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص آمادگی این نهاد در ایام نوروز و خدماتی در سال جدید، اظهارداشت: به منظور رفاه حال مسافران روکش آسفالت در مقاطع مختلف محور دماوند-فیروزکوه، پر کردن چاله ها، نصب تابلوهای انتظامی و اخطاری در محورهای اصلی و روستایی، نصب بنرهای پیش آگاهی، ایمن سازی دماغه ها و دور برگردان ها از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در ایام نوروز است.
این مقام مسئول اضافه کرد: خط کشی سرد و گرم محور اصلی، ریزش برداری حاشیه راه ها در نقاط حادثه خیز، نصب و تعویض گاردریل های فرسوده به منظور کاهش شدت خسارت، ایمن سازی دهانه پل ها و آبراه ها، اجرای طرح پاکسازی حریم راه ها، شست و شوی علائم راهنمایی و رانندگی، اجرای طرح آموزش ایمن سازی مدارس بین راهی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
بوداغی تاکید کرد: محدوده اصلی این نهاد از روستای مهرآباد تا منطقه دلیچایی به میزان حدود 120 کیلومتر است که در سال گذشته حدود 40 کیلومتر خط کشی گرم در این محور صورت گرفت.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دماوند خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی در نظر داریم در سال جدید بعد از ایام تعطیلات ادامه خط کشی این محور را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه آسفالت این محور در دو قسمت پر کردن چاله های روسازی و لکه گیری هندسی انجام می شود گفت: حدود 40 تن آسفالت برای پر کردن چاله های رو سازی و 300 تن به منظور لکه گیری هندسی مقاطع مختلف در محور دماوند- فیروزکوه مخصوصا محدوده روستای جابان در سال قبل اختصاص یافت.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دماوند بیان کرد: یکی از مهم ترین برنامه هایی که در سال جدید در نظر داریم‌، روکش آسفالت و خط کشی حوزه روستایی است که جهت تامین اعتبار مربوط به آسفالت روستاها، نیازمند حمایت هستیم.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.