یدالله صفری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جشن احسان و نیکوکاری با هدف ایجاد شرایط مناسب برای نیازمندان در آستانه شروع سال نو در تاریخ 15 اسفند ماه در سراسر مدارس، 16 اسفند ماه در میادین اصلی شهرها، روستاها و پایگاه‌های بسیج و مساجد و جمعه 17 اسفندماه در مصلا‌های نماز جمعه شهرستان ری برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: شهرهای کهریزک، حسن آباد فشافویه و قیامدشت هر کدام با یک پایگاه و شهرری با هفت پایگاه آماده جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری است.
رئیس کمیته امداد ری یادآور شد: سال گذشته یک میلیارد و 100 میلیون ریال کمک های مردمی شهرستان ری در جشن نیکوکاری جمع آوری شد و امیدواریم امسال این ظرفیت افزایش یابد.
وی ادامه داد: ساعت 9 صبح روز چهارشنبه ( 15 اسفندماه) همزمان با سراسر کشور زنگ نیکوکاری در مدارس ری به صدا در می آید، ضمن اینکه پاکت‌های طراحی شده‌ای که از قبل در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته در این مراسم از دانش‌آموزان جمع‌آوری می‌شود.
به گزارش ایرنا، بیش از 6 هزار و 50 نفر در قالب سه هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند که 2 هزار و 50 نفر از این تعداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
هفته نیکوکاری از 14 تا 21 اسفندماه به منظور جذب کمکها و هدایای مردم به خانواده های محروم و نیازمند برگزار می شود که جمع آوری و توزیع آن توسط کمیته امداد انجام می شود.
6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.