رضا مقدم روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فعالیت های این نهاد در 40 سال اخیر اظهار داشت: این نهاد در سال 54 افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که تاکنون 20 نفر سکان دار این نهاد هستند.
وی افزود: در سال 58 این نهاد در دو بخش دماوند و فیروزکوه اداره می شد و پس از اضافه شدن بخش رودهن در سال 60 دفاتر نمایندگی این نهاد نیز در شهر کیلان در سال 62، در شهر آبسرد در سال 63 و دفتر آبعلی در سال 65 افتتاح شد.
این مقام مسئول ادامه داد: احداث بیش از 40 مکان ورزشی متعلق به اداره ورزش و جوانان در قالب سالن ورزشی، استادیوم ورزشی استخر، زمین ورزشی و خانه ورزش روستایی و همچنین احداث 7 سالن ورزشی برای ارگان های دولتی را میتوان یکی از مهم ترین اقدامات این نهاد در طی این مدت برشمرد.
مقدم اضافه کرد: پیگیری صدور سند مالکیت بیش از 25 مورد از اراضی متعلق به اداره ورزش و جوانان و صدور سند مالکیت 2 مکان به صورت قطعی، احداث و تکمیل 11 پروژه ورزشی سرپوشیده و روباز در بافت شهری از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.
این مقام مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بافت روستایی عنوان کرد: احداث و تکمیل 8 پروژه ورزشی سر پوشیده در بافت روستائی در برخی روستا از جمله اوره، مرا، سربندان، آرو، گرمابسرد، وادان، مرانک و جابان از جمله اقداماتی بود که در بافت روستا صورت گرفت.
مقدم با بیان اینکه 6 خانه ورزش روستایی تاکنون افتتاح و به بهره برداری رسیده است، اضافه کرد: هم اکنون تجهیز امکانات ورزشی 4 خانه ورزش روستایی در روستاهای اسلام آباد، سید آباد، وادان و دهنار در دستور کار قرار دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند عنوان کرد: احداث و تکمیل 9 پروژه ورزشی رو باز در بافت روستایی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه بود.
وی با اشاره به اینکه تا کنون 2 مورد صدور سند مالکیت زمین ورزشی به نام این نهاد صورت گرفته است، تاکید کرد: در حال حاضر صدور سند مالکیت 25 زمین ورزشی در حال پیگیری است.
مقدم با بیان اینکه تاکنون 25 باشگاه توسط بخش خصوصی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و 6 باشگاه خصوصی دیگر نیز به منظور افتتاح در حال پیگیری است، گفت: میزبانی و برگزاری بیش از 60 مورد مسابقات در سطح استان و کشوری و کسب بیش از یک هزار عنوان قهرمانی در مسابقات استانی، کشوری و آسیایی برون از جمله فعالیت های صورت گرفته در طی این سالها است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه رتبه ورزشی این شهرستان در سطح استان از رتبه 17 به رتبه 6 ارتقاء یافته است، افزود: افزایش ورزشکاران سازمان یافته از 60 نفر به بیش از 5 هزار نفر، افزایش تعداد هیئت های ورزشی از 15 هیئت به 36 هیئت فعال و نیمه فعال از اقداماتی بود که می توان به آن اشاره کرد.
وی بیان کرد: کسب رتبه قهرمانی و نایب قهرمانی آسیایی در ورزش اسکی، برگزاری بیش از 40 آزمون دوره مربیگری و داوری دررشته های مختلف ورزشی و راهیابی و حضور برخی تیم ها و بازیکنان شهرستان به لیگ و تیم های برتر استان از جمله دستاوردهای قابل ذکر در طی این مدت است.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.