به گزارش ایرنا، حسین عباسی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته پیشوا گفت: پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، با وجود تمامی کارشکنی ها، تهدیدها، هجمه ها و ترورها، با رهبری پیامبرگونه امام راحل(ره) و اراده و تلاش و مجاهدت مسئولان و مردم، قله های ترقی و پیشرفت کشور یکی پس از دیگری طی شده است.
وی گفت: پیشرفت های علمی، تکنولوژی، هسته ای، تولیدات دارویی، خودکفایی تولید محصولات کشاورزی، سلول های بنیادی، علوم سایبری، ترمیم ضایعات نخاعی، توسعه و عمران و آبادانی کشور و تحقق زیرساخت های اساسی کشور در موضوعات امنیتی و امنیت ملی تنها بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که در شرایط تحریمی به دست آمده است.
وی تصریح کرد:استکبار جهانی همواره از تحریم های اعمال شده به عنوان فلج کننده یاد کرده، تحریم هایی که می توانست هر نظام دیگری را ساقط کند ولی به برکت ایستادگی مردم و روحیه خودباورانه ای که ملت ایران داشته و دارد، توانسته ایم قله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنیم.
سرپرست فرمانداری پیشوا با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان گفت : ارتقای پیشوا به شهرستان و تقویت و ارتقای سطح مدیریت عالی شهرستان، استقرار ادارات و افزایش و ارتقای سطح خدمات عمومی به مردم و عمران و آبادانی شهر و روستاها از دستاوردهای انقلاب است که تحولات چشمگیر آن در سطح منطقه مشهود است.
وی افزود:تأسیس شهرک صنعتی و استقرار صنایع و واحدهای تولیدی، هر چند نیازمند تقویت است ولی پایه گذاری آن نشان دهنده عزم و اراده مسئولان برای پیشرفت و ترقی شهرستان است.
عباسی به ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی، درمانگاه شهید مهتدی، درمانگاه مراکز جامع سلامت، تأسیس خانه های بهداشت اشاره کرد و گفت: این اقدامات سازنده نشان دهنده توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه است ولی در این زمینه با مشکلاتی روبرو هستیم که امید می رود تا با تلاش بی وفقه مسئولان، این مشکلات برطرف خواهد شد.
وی به افزایش سرانه های ورزشی، تأسیس و افتتاح سالن های ورزشی و عملیات اجرایی ورزشگاه 5 هزار نفری در سال 97 اشاره کرد و گفت: در بحث فرهنگی نیز در روزهای آینده کلنگ زنی فرهنگسرا را خواهیم داشت که تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن به مردم انقلابی پیشوا تحویل داده شود.
عباسی افزود: در ایام الله دهه فجر 30 طرح و پروژه با اعتباری حدود 15 میلیارد تومان در بخش خصوصی و دولتی کلنگ زنی بهره برداری می شود که عایدات آن به نفع عموم مردم خواهد بود.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.