به گزارش ایرنا، سید ناصر موسوی روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان ری اظهار داشت: آموزش راکبان موتورسیکلت نقش موثری در کاهش میزان تصادفات دارد و کلاس های آموزش برای ترویج فرهنگ موتورسیکلت در این زمینه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: موتور سیکلت وسیله بی دفاعی به شمار می رود و راکبان این وسیله با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش آسیب ها و صدمات به خود نقش مهمی دارند.
موسوی افزود: متاسفانه اغلب تصادفات راکبان موتورسیکلت در این شهرستان از اتباع افغانستان هستند که با بی احتیاطی موجب بروز حوادث رانندگی می شوند.

** حرم عبدالعظیم(ع) 5500 متر مربع کمبود فضای پارکینگ دارد
معاون فرماندار ری در ادامه این جلسه به مشکلات کمبود پارکینگ در محدوده حرم عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره کرد و گفت: پارکینگ های اطراف حرم باید ساماندهی شده و شناسنامه دار شوند.
وی یادآور شد: هم اکنون کمبود 2 هزار مترمربع پارکینگ در ضلع شرقی، 2 هزار متر مربع در ضلع جنوبی و یک هزار و 500 متر مربع نیز در میدان مدرس محدوده حرم عبدالعظیم(ع) احساس می شود و باید در این زمینه چاره جویی شود.
موسوی افزود: در حال حاضر هر پارکینگ در محدوده حرم عبدالعظیم(ع) ظرفیت 120 خودرو را دارد و زائران ناگزیر در محدوده و فضاهای دورتر خودروهای خود را پارک می کنند.
وی با بیان اینکه پارکینگ های اطراف حرم عبدالعظیم (ع) پاسخگوی نیاز زائران به ویژه در مراسم ها نیست و باید توسعه یابد، عنوان کرد: افزایش پارکینگ برای استفاده زائران موجب رفع معضلات ترافیکی و کمبود پارکینگ به ویژه در مراسم و مناسبت ها می شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.