علیرضا نادریان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح تعریض محور کمربندی دوم ری حد فاصل سه راه سیمان تا درسن آباد انجام شده و از درسن آباد تا اتوبان قم نیز در حال خاکبرداری است.
وی تصریح کرد: این طرح برای تکمیل نیاز به اعتبار ملی دارد که در حال رایزنی برای دریافت این اعتبار هستیم.
معاون اداره راه و شهرسازی جنوب تهران افزود: طرح احداث یک باند جداگانه حدفاصل حسن آباد تا گردنه نعلبندان به طول 30 کیلومتر نیز در حال اجراست که عملیات زیر سازی این طرح اتمام یافته و در حال انجام مراحل پایانی و آسفالت است.
وی یادآور شد: احداث 2 پل بزرگ به طول 120 متر و چهار دهانه 30 متری نیز در حال ساخت است و تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
نادریان به طرح احداث روستایی جاده امام رضا (ع) به سمت روستای توتک اشاره کرد و گفت: پنج کیلومتر از این جاده زیر سازی و 2 کیلومتر آسفالت شده و سه کیلومتر دیگر نیز باقی مانده است.
وی ادامه داد: کتابخانه روستای تورقوزآباد با اعتبار یک میلیاردو 600 میلیون ریال مراحل پایانی را طی می کند و امسال به بهره برداری می رسد.
معاون اداره راه و شهرسازی جنوب تهران گفت: تاکنون در حدود 80 میلیارد ریال برای این طرح ها هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری دارای 2 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی و 180 کیلومتر راه اصلی است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.