به گزارش ایرنا، زریر نگین تاجی شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح سی و نهمین فروشگاه شهروند در جمع خبرنگاران افزود: در دو حوزه بافت فرسوده و توسعه مترو نیز مطالباتی از دولت داریم که پیگیر دریافت آن‌ها هستیم.
وی ادامه داد: بدنبال فروش اموال و دارایی هایمان از جمله فروشگاه های زنجیره ای شهروند نیستیم چراکه این فروشگاه ها ضررده نیستند.
نگین تاجی در خصوص واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی نیز گفت که این امر منتفی شده است و شهروند باید به صورت یک برند ملی حفظ شود.
به گزارش ایرنا، حسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر تهران امروز اعلام کرد که شهرداری 11 آذر امسال از محل هشت مورد طلب خود از دستگاه‌های دولتی توانست مبلغ ١٢٠میلیارد تومان سند تسویه خزانه را از سازمان حسابرسی دریافت کند.
محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز چندی پیش تاکید کرده بود که دولت باید یکی پس از دیگری مطالبات شهرداری را حسابرسی کند و به حساب بنشاند تا بتوان تهاتر انجام داد.
وی افزوده بود: صحبت از تهاتر بدهی و مطالبه دولت و شهرداری بر سر رقمی بیش از 140 هزار میلیارد ریال است.

* درآمد 40 میلیارد تومانی شهروند در 8 ماه
مسعود سریع القلم مدیرعامل فروشگاه های شهروند نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی تکالیف مشخص شده برای این مجموعه تاکنون محقق شده است، گفت: این مجموعه از ابتدای سال تا پایان آبان 40 میلیارد تومان درآمد داشت.
وی با اشاره به نوسانات ارزی اخیر اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده مشکلی در تامین کالا در شهروند نداریم.
سریع القلم همچنین از افتتاح چهلمین فروشگاه زنجیره ای شهروند همزمان با فرارسیدن چهلمین بهار انقلاب در محله دروس تهران خبر داد.
این مقام مسئول ادامه داد: تا پایان سال 3 فروشگاه شهروند دیگر افتتاح می شود که یکی از آنها در استان البرز خواهد بود.
وی با اشاره به حمایت فروشگاه های شهروند از تولید داخلی گفت: بیش از 93 درصد کالاهای عرضه شده در این فروشگاه ها تولید داخل است.
سریع القلم از برگزاری جشنواره شب یلدا از 22 آذر تا 10 دی ماه نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره کالاها با تخفیف 5 تا 50 درصدی به شهروندان عرضه می شود.
به گزارش ایرنا، آئین افتتاح و بهره برداری از سی و نهمین شعبه فروشگاه زنجیره ای شهروند با حضور محمد حقانی رئیس هیات مدیره این فروشگاه ها و محمد سالاری و مجید فراهانی اعضای شورای شهر تهران برگزار شد.
این فروشگاه بین فلکه های سوم و چهارم تهرانپارس واقع شده است.
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.