به گزارش ایرنا، مجید صفری روز شنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان دماوند بر توجه مسئولان ترافیکی شهر به وضعیت عبور و مرور خودروها و مهندسی خیابان ها و بزرگراه ها تاکید کرد و افزود: در بخش ساماندهی ایستگاه های تاکسی، دور برگردان ها و ورودی و خروجی های شهری و چراغ های راهنمایی عملکرد مناسبی نداشتیم.
وی با بیان اینکه لازم است نقاط هندسی نامنظم ترافیکی شهرستان اصلاح شود افزود: هم اکنون بیش از 5 نقطه نامنظم ترافیکی در شهر دماوند، 2 نقطه نامنظم در شهر رودهن و در شهرهای آبعلی، آبسرد و کیلان و نیز چندین نقطه نامنظم دیگر وجود دارد.
فرماندار شهرستان دماوند گفت: یکی از پیشنهادهای مطرح شده در نشست شورای هماهنگی ترافیک، انتقال ایستگاه‌های تاکسی به مکان‌های مناسب‌تر است و برای این موضوع مقطع زمانی تا پایان سال تعیین شد.
صفری در خصوص آزادسازی حریم راه ها افزود: شرایط کنونی رضایت بخش نیست و به اداره راهداری نیز اخطار داده شده که در این حوزه، مصمم‌تر باشد؛ مسیر حریم‌ راه‌ها عادی نیست و روزی هزاران نفر بی‌نظمی آن را مشاهده می‌کنند که باید تمهیدات ویژه اندیشیده شود.
فرماندار شهرستان دماوند در ادامه با اشاره به برنامه های شهرستان در دهه مبارک فجر، تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، پر بارترین برنامه های عمرانی و فرهنگی را در این ایام پیش بینی نموده ایم.
وی افزود: برگزاری همایش ملی سرمایه گذاری در شهرستان به منظور رونمایی از فرصت های سرمایه گذاری منطقه، آغاز عملیات شبکه فاضلاب شهری، راه ها، کتابخانه و اورژانس شهرستان از جمله برنامه های مد نظر است که برخی از این پروژه ها در دهه فجر انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار میگیرد و برخی دیگر نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
تهرام/7246/ 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.