حسن خوانساریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تجهیز اتوبوس های شهری شهرداری به سیستم بلیت الکترونیک با هدف سهولت دسترسی شهروندان به خدمات حمل و نقل به ویژه در حوزه شهر تهران انجام گرفته و با استفاده از این سیستم، شهروندان می توانند از خدمات اتوبوس های شهری، مترو و سیستم پارکومتر در شهر تهران هم استفاده کنند.
وی گفت: با راه اندازی سامانه کارت بلیت الکترونیک سازمان اتوبوسرانی ورامین، بخشی از اهداف دولت الکترونیک محقق شده و شهروندان می توانند با سهولت نسبت به تردد در مناطق مختلف شهرستان اقدام کنند.
وی اظهار داشت : در نخستین مرحله از اجرای این طرح ، 23 اتوبوس با مجهیز شدن به سیستم های الکترونیک ، کرایه را به صورت الکترونیک از شهروندان دریافت می کنند.
خوانساریان گفت : به منظور دسترسی شهروندان به بلیت الکترونیک در شهر ورامین ، سه کیوسک در مناطق و ایستگاه های پرتردد مستقر شده و از ساعت 6 تا 21 خدمات مربوط به خرید و شارژ بلیت را انجام می دهند.
وی میدان رازی(چوببری)مقابل فرهنگسرای رازی جنب ایستگاه اتوبوس و مینی بوس ، میدان امام حسین (ع) (راه آهن) مقابل بانک قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) و شهرک مدرس روبروی باسکول را محل استقرار کیوسک های کارت بلیت الکترونیک اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین تصریح کرد: در حال حاضر 70 دستگاه اتوبوس و یک هزار و 200 دستگاه مینی بوس کار حمل و نقل مسافران در شهرستان ورامین را بر عهده دارند که اغلب این خودروها از عمری بالغ بر 25 سال برخوردارند.
نرخ کرایه اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین از میدان بسیج تا قرچک 11 هزار ریال ، ورامین به ترمینال مترو جوانمرد 18 هزار ریال ، ورامین به شوش 22هزار و 500 ر ریال، ورامین به شهرری 17 هزار ریال و کرایه ورامین به خاوران 22 هزار ریال است.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.