به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ روح الله قنبری روز سه شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: اعزام مسئولان شهرستان به میدان تیر در تیپ امنیتی آل محمد (ص)، بازدید از خط تولید مهمات سازی در تهران، برگزاری مسابقات تکواندو و فوتسال و دوچرخه سواری، اعزام تیم‌های پزشکی و بهداشتی به دو منطقه محروم ازون تپه و ترک آباد شهر بومهن و برگزاری اردوهای جهادی خدمت رسانی به مناطق محروم یک تا سه روزه بخشی از برنامه های این هفته است.
وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزش آسیب‌های اعتیاد در سطح پایگاه‌ها و مدارس شهرستان، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری نشست‎های بصیرتی با موضوعات فرهنگی و اقتصادی و استکبارستیزی در مساجد، حسینیه ها و مدارس شهرستان و حضور بسیجیان در نماز جمعه از دیگر برنامه های بسیجیان در شهرستان پردیس است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پردیس از برگزاری سه یادواره در هفته بسیج خبر داد و اظهار داشت: یادواره شهدای بسیج دانش‌آموزی در یکی از مدارس شهرستان، یادواره شهدای بسیج شهر پردیس در فاز 11 مسکن مهر و یادواره شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) در بومهن به منظور بزرگداشت شهدای والامقام برگزار می‌شود.
قنبری‌ گفت: برپایی همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج، تقدیر از مساجد و پایگاه‌های برتر، برگزاری کارگاه‌های تحکیم خانواده در پردیس و بومهن و بخش جاجرود توسط حوزه های مقاومت بسیج، اجرای برنامه 'ساعت گفت وگوی کودکانه' با خدا در کتابخانه خسرو آباد و برگزاری مراسم آبروی محله در مقابل منزل شهدای والا مقام در این هفته برگزار می شود.
وی با اشاره به تجمع با شکوه بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج خاطر نشان کرد: تقدیر از بسیجیان نمونه و برتر شهرستان پردیس در سالن شهدای گمنام در روز 5 آذر یکی از برنامه های شاخص سپاه ناحیه شهرستان در این روز است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پردیس گفت: برگزاری مانور موتوری و خودرویی، تورهای ایست بازرسی به منظور ارتقای امنیت، اردوی باغ موزه دفاع مقدس، غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج است.
پردیس با 170 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.