به گزارش ایرنا از روابط عمومی این نهاد، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز سه شنبه در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان شمیرانات افزود: برای هر میز تاثیرگذار ۷۰ شهید تقدیم شده است، اگر نتوانیم برای این انقلاب کاری کنیم خیانت کرده ایم.
وی بیان کرد: امروز عده ای در کشور کارهای دشمنان ما را انجام می دهند، این افراد همان نفوذی های داخلی هستند که مردم باید آنها را بشناسند.
محمودی اظهارداشت: اینکه برخی مسئولان منت بر سر انقلاب می گذارند و بیان می کنند وقت نداریم، پذیرفته نیست؛ اگر انقلاب اسلامی نبود برخی از مسئولان معلوم نبود چکاره بودند.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی نظامی ولایی است که 40 سال روی پای خود ایستاده و همین که از کسی ترسی نداریم یک حرکت الهی و جهادی است.
وی اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران تنها نظام مستقل در جهان است و به همین دلیل دشمنان و نفوذی های داخلی برای نابودی آن تلاش می کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: ملت ایران به یاد دارند که برخی نفوذی ها داخلی و دشمنان در فتنه سال 1388 چگونه به جان این کشور افتادند و همه جا اعلام کردند که کار ایران تمام است اما همگان دیدند این نظام روی پای خود ایستاد و به کسی باج نداد.
وی همچنین با تاکید بر اجرای برنامه های ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: وزیر کشور و استاندار پیگیر جلسات و برنامه های این ستاد هستند لذا همه مدیران اجرایی باید پیگیر این مهم باشند زیرا هویت و موجودیت ما به انقلاب اسلامی پیوند خورده است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه فشم نیز در این جلسه اظهارداشت: چهلمین سالگرد به عنوان نماد انقلابی به الگویی برای آزادگان جهان تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه عده ای با مردم سالاری در حکومت اسلامی ایران مخالفند گفت: باید این حکمت برای همگان روشن شود که در سیاهی کشور، این حکومت را به سفیدی و بهشت آوردیم؛ این حقیقت است که باید برای همگان روشن شود.
شهرستان شمیرانات در شمال پایتخت واقع شده است.
تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.