به گزارش خبرنگار ایرنا، حدود50 خریدار سکه ثامن صبح امروز در مقابل این دادسرا تجمع کردند تا بتوانند از طریق قضائی مبالغی که برای خرید پیش فروش سکه مدتی قبل به سایت ثامن پرداخت کرده بودند را دریافت کنند.
یکی از خریداران سکه های ثامن در حاشیه این تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: برخی از خریداران بنا به شرایط مالی خود با پرداخت مبالغی به سایت ثامن قصد خرید سکه و طلا داشتند که تا کنون نه سکه ای به آنها رسیده و نه پیش پرداخت آنها عودت نشده است .
وی تصریح کرد: خریداران با برگه های پیش پرداخت و شکایت از عوامل موسسه ثامن ، در این محل حضور یافتند تا بتوانند بار دیگر پیگیر حق و حقوق خود باشند.
سایت خرید و فروش آنلاین سکه ثامن در سال 1395 با مجوز واحد صنفی فروش طلا در شهرستان بناب آذربایجان شرقی فعالیتش را آغاز کرد که چندی پیش رسما اعلام ورشکستگی کرد.
در این خصوص با رسیدگی به این پرونده، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به سکه ثامن است که از هزاران نفر صدها میلیارد تومان در چند استان کلاهبرداری و از کشور متواری شده بود، با اقدامات فنی، عملیاتی و اطلاعاتی پلیس فتا در یکی از کشورها شناسایی و با همکاری پلیس بین الملل ناجا و قوه قضائیه بازداشت و از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به کشور بازگردانده شد.
همچنین دادستان عمومی و انقلاب تبریز 15مهر ماه نیز از بازداشت همسر مدیرعامل سکه ثامن خبرداد.
طبق گفته رئیس پلیس فتا، 35 هزار نفر عضو سایت و کانال سکه ثامن شدند که 6 هزار نفر دارای تراکنش مالی بودند و متهم با ایجاد ظرفیت تراکنش سیگنال ها، افراد سرمایه گذار را موفق و الگو محسوب می کرد.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.