سرهنگ کیوان ظهیری روز سه شنبه در حاشیه مراسم پیاده روی اربعین تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین از 6:30 دقیقه امروز از میدان امام حسین(ع) آغاز شد و پرسنل این یگان برای برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت به صورت خودرویی و پیاده در مسیر حضور دارند تا این مراسم به خوبی برگزار شود.
وی تصریح کرد: تاکنون هیچ مشکلی در برقراری نظم و امنیت به وجود نیامده و این آرامش تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.
سرهنگ ظهیری عنوان کرد: پرنسل نیروی انتظامی تا پایان تخلیه مردم در مسیرها حضور خواهند داشت تا مراسم عزاداران در نهایت آرامش برگزار شود.
وی حضور باشکوه مردم را در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ستودنی توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد این شور و شوق در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، کاروان عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) استان تهران با عنوان جاماندگان کربلای حسینی امسال برای ششمین سال پیاپی با پای پیاده عازم حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شدند.
سال گذشته بیش از یک میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال هم در روز اربعین ساعت :306 صبح در میدان امام حسین (ع) گرد هم آمدند و به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت کردند.
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و در کنار آن بارگاه شریف حضرات حمزه(ع) و طاهر(ع) در شهرری از قرن سوم تاکنون، به عنوان یکی از مشهورترین اماکن زیارتی و سیاحتی ایران مورد توجه و عنایت دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده است.
تهرام/7247/3036/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.