به گزارش ایرنا سید محمدعلی افشانی روز گذشته در جریان برنامه تهران گردی احمد مسجد جمعی به همراه گروه تهران گردی به دیدار خانواده شهید جاویدالاثر محمد رضا امیری رفت و پای درد و دل پدر شهید نشست.
فرهاد افشار شهردار منطقه 20 که در این دیدار حضور داشت، خاطر نشان کرد: منزل شهید محمدرضا امیری در طرح فرهنگی قرار دارد که قرار است به موزه انتظار تبدیل شود.
وی گفت: این منزل در سال 93 به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و امسال قیمت‌گذاری جدید انجام می‌شود و به دلیل قرار گرفتن در طرح فرهنگی به عنوان موزه انتظار حفظ می شود.
سید محمد علی افشانی شهردار تهران نیز در این دیدار خطاب به پدر شهید محمدرضا امیری گفت: آسایش و رفاه و آزادی امروز مردم مرهون فداکاری فرزندان شما است .
وی اظهار داشت: مردم ایران امروز آنچه به نام آسایش و رفاه و آزادی دارند را مرهون فداکاری شهدا هستند و ما هم مدیون شهدا هستیم.
افشانی تاکید کرد: خانواده های شهدا خوشنام هستند و نامشان جاودان خواهد ماند.
شهردار تهران گفت: این کشور همیشه در معرض خطر بوده و عده‌ای باید فداکاری کنند تا عده ای دیگر بتوانند بدون اینکه تحقیر شوند، زندگی کنند.
پدر شهید محمد رضا امیری هم در این دیدار گفت: مردم این محله مردمی هستند که از همه امکانات محروم اند و این محله مخروبه شده است.
وی گفت: من فردی فرهنگ دوست هستم و تعداد زیادی مدرسه ساخته ام و از شما می خواهم که برای رفاه مردم در این محله تلاش کنید.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.