سرهنگ دوم پاسدار روح الله عرب روز دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس شهرستان دماوند در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت شکل گرفت.
وی افزود: بخش کوچکی از مشقت ها و شرایطی که رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی متحمل شدند در این نمایشگاه نشان داده شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 10 غرفه وجود دارد، اضافه کرد: در کنار نمایشگاه دفاع مقدس، چند غرفه اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی برای افراد نیازمند برپا شده است که می توانند نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز اقدام کنند.
سرهنگ دوم پاسدار عرب با بیان اینکه این نمایشگاه در محوطه مسجد الرضا(ع) شهر تا پایان هفته دفاع مقدس برپا می باشد، تصریح کرد: در بحث محتوایی نیز پخش فیلم به وقت شام در این نمایشگاه پیش بینی شده است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به ارائه دیگر خدمات در این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید مصادف شده است، خدماتی به دانش آموزان کم بضاعت نیز ارائه می شود.
وی بیان کرد: حدود 160 بسته لوازم التحریر توسط اصناف در قالب طرح 'یک کاسب یک دانش آموز' در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار می گیرد.
این مقام مسئول محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی را اولویت های این نمایشگاه دانست و عنوان کرد: طرح هایی توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت دماوند شکل گرفت و همچنین تسهیلاتی با سود کم به افراد متقاضی پرداخت شد.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.