به گزارش ایرنا ، سردار اسکندر مومنی روز یکشنبه در حاشیه حضور در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: پلیس در تمامی مأموریت ها ، مردم را به عنوان مهمترین پشتوانه می داند و در این مسیر اصحاب رسانه و خبرنگاران را در تزریق آرامش در جامعه کنار خود می بیند.
وی اظهار داشت: یکی از مهمترین مباحثی که در نیروی انتظامی در حال پیگیری و اجراست ، تجمیع مرکز فوریت های پلیس 110 در مراکز استان ها است تا به واسطه این مهم ، ضمن صرفه جویی در وقت و نیروی انسانی ، خدمت رسانی بهتری به مردم ارائه شود.
وی گفت : در حال حاضر در 20 استان کشور کار تجمیع پلیس 110 انجام شده و تا پایان سال ، کار تجمیع در کلیه استان های کشور انجام می شود.
مومنی با اشاره به این که پلیس تلاش دارد تا در کمترین زمان ، به تماس های 110 پاسخ داده و برای رفع آن نیرو اعزام کند اظهار داشت : مردم می توانند در صورت برخورد با هر گونه مشکل و یا تأخیر در اعزام ، با شماره 197 تماس گرفته و موارد را ذکر کنند.
وی اظهار داشت : رویکرد نیروی انتظامی ، نمایش پلیس مقتدر ، مسئول و مهربان است و هرگونه تعرض به پلیس در چارچوب قانون با اقتدار پاسخ داده می شود.
وی تأکید کرد: پلیس در همه عرصه های مدیریتی ، اغتشاشات ، اخلال در نظام پولی و بانکی با اقتدار برخورد می کند و در چارچوب قانون عمل می کند.
جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان این که بزرگترین نعمت امنیت است اظهار داشت : در پناه امنیت رشد ، توسعه ، تغییرو تحول و پیشرفت در جامعه اتفاق می افتد ، امنیت بستر پیشرفت است و پلیس تلاش دارد تا با همراهی مردم امنیت پایدار را در جامعه حاکم کند.
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام بازگشایی مدارس و طرح ویژه پلیس گفت : در ایام محرم گروه هایی به عنوان همیاران محرم در داخل هیأت ها حضور داشته و با عوامل انتظامی که امنیت هیأت های عزاداری را تأمین می کنند ، همکاری می نمایند
مومنی گفت : در ایام بازگشایی مدارس پلیس در دو حوزه امنیت و ترافیک طرح های ویژه ای را طراحی و اجرا می کند تا ضمن حفظ امنیت دانش آموزان ، مباحث ترافیکی که گاه تا 30 درصد افزایش پیدا می کند ، با سهولت و تردد آسان همراه شود.
وی با تأکید بر لزوم احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در شهرستان ورامین گفت : بخشی از اعتبار احداث این ستاد امسال و بخش دیگر در بودجه سال 98 پیش بینی شده تا عملیات احداث آن آغاز گردد.
جانشین فرماندهی انتظامی کشور در سفر یک روزه به شهرستان ورامین ، با پرسنل فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران دیدار و گفت وگو کرد.
در این سفر ، سردار مومنی طرح تجمیع مرکز فوریت های پلیسی 110 شرق استان تهران را افتتاح کرد و به طور مستقیم با چند نفر از شهروندان که با سامانه 110 تماس گرفته بودند صحبت کرده و مشکلات آنان را شخصا پیگیری کرد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.