شماره های جدید ماهنامه دوست برای سه رده سنی خردسالان، کودکان و نوجوانان از سوی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) منتشر شد.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی جماران، صاحب امتیاز سه ماهنامه دوست خردسالان، دوست کودکان و دوست نوجوانان، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) و علی کمساری مدیر مسئول آن ها است.

این آثار به سردبیری عبدالله حسن زاده و به ترتیب با بهای 25000 ریال، 30000 ریال و 35000 ریال در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

شماره 548 ماهنامه فرهنگی آموزشی دوست خردسالان ویژه فروردین 1394 در 35 صفحه منتشر شد.

از برخی عنوان هایی که در ماهنامه دوست خردسالان به چشم می خورد می توان به «نماز خروسی»، «سبزی بازی »، «من و مامانم» و «یک خانه شلوغ» اشاره کرد.

همچنین صفحه 25 این اثر فرهنگی، به چاپ نقاشی های ارسالی کودکان اختصاص پیدا کرده است.

مجله دوست کودکان در 62 صفحه منتشر و از بخش های مختلفی در 33 عنوان تشکیل شده است.

از جمله عنوان های این ماهنامه می توان به افسانه، همراه با امام، جدول قرآنی، داستان، نامه بچه ها به امام خمینی (س)، خاطرات دفاع مقدس، شعر و قصه های شادونه اشاره کرد.

در صفحه 18 این ماهنامه مطالبی پیرامون سوره الرحمن با عنوان عروس قرآن درج شده است.

ماهنامه فرهنگی ادبی نوجوانان دوست نوجوانان نیز در 82 صفحه در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

در این ماهنامه عنوان هایی چون محیط زیست، یار مهربان، دخترونه، میزگرد طنز، پیشنهاد به خودم و حرف های خیلی فیروزه ای دیده می شود.

ازجمله بخش های قابل توجه در این ماهنامه، صفحه های 76 و 77 است که با عنوان قدیمی ترین بنای خشتی جهان به شهر میبد به عنوان قدیمی ترین شهر جهان پرداخته است.

علت این قدمت، به غیر از بناها و آثار تاریخی به دست آمده از میبد، در قلعه ای نهفته است که به آن «نارین قلعه» یا «نارنج قلعه» می گویند. این جمله در دومین پاراگراف از صفحه 76 ماهنامه دوست نوجوانان به چشم می خورد که مخاطب را هرچه بیشتر به مطالعه این مطلب ارزشمند ترغیب و تشویق می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.