منطقه التنف که پایگاه آمریکا در آن واقع شده است به طور کامل توسط نیروهای ارتش سوریه به محاصره کامل در آمد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «والری گیراسیموف» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه پایگاه آمریکایی در منطقه «التنف» را به شکل کامل به محاصره درآوردند.

گیراسیموف در گفت و گو با روزنامه «کومسومولسکایا پراودا» گفت که منطقه التنف به وسعت 55 کیلومتر به طور کامل توسط نیروهای ارتش سوریه به محاصره کامل در آمد.

به گفته وی نزدیک به 350 فرد مسلح در زمانی که این منطقه به شکل ضعیفی کنترل می شد، از التنف بیرون می رفتند.

گیراسیموف افزود که خطر این وجود داشت که گروه های مسلح شهر «القریتین» در استان حمص را به اشغال در بیاورند اما تدابیر لازم در زمان مناسب اتخاذ شده است و این گروه ها در هم کوبیده شدند.

وی افزود که پرواضح است که افراد مسلح در پایگاه نظامی آمریکا در التنف آموزش داده می شوند. همچنین در این منطقه اردوگاه پناهندگان «الرکبان» در نزدیکی مرز سوریه با اردن که بزرگترین اردوگاه پناهندگان سوریه به شمار می رود، واقع شده است.

بنابر این گزارش، یکی از پایگاه های آمریکایی در سوریه در منطقه التنف واقع شده است و در این پایگاه یگان هایی از گروه های مسلح سوری به اصطلاح برای جنگ با داعش آموزش داده می شوند. ائتلاف آمریکایی در منطقه التنف همچنین از نیروهای دموکراتیک سوریه در استان های «الرقه»،«الحسکه» و «دیرالزور» سوریه حمایت و پشتیبانی می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.