ارتش رژیم اشغالگر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک نظامی 25 ساله خود در در گیری های شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان کشته شد و دو نظامی دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

به گزارش  جماران به نقل از الجزیره، در درگیری نیروهای ارتش رژیم اشغالگر با نیروهای حزب الله لبنان در جنوب لبنان یک نظامی اسرائیلی کشته شد و دو نظامی دیگر به شدت زخمی شدند.

این در حالی است که ارتش رژیم اشغالگر بمباران شدید ضاحیه در جنوب بیروت پایتخت لبنان را ادامه می دهد.

ارتش رژیم اشغالگر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک نظامی 25 ساله خود در در گیری های شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان کشته شد و دو نظامی دیگر نیز به شدت زخمی شدند. این دو نظامی در اثر  اصابت یک خمپاره زخمی شدند و حال آنها وخیم گزارش شده است.

به گفته ناظران، اسرائیل تلفات انسانی و مادی خود در جریان رویارویی نظامی با حزب الله  و نبردهای زمینی در نوار غزه را پنهان می کند و از تصویربرداری و انتشار تصاویر و ویدیوها به شدت جلوگیری می کند و انتشار هر گونه اطلاعاتی در رسانه های جمعی در این زمینه را منع کرده است. همچنین انتشار اطلاعات درباره تلفاتش را فقط از طریق رسانه هایی مجاز کرده است که به شدت تحت کنترل دولت هستند.

 

در همین حال، به گزارش العالم، حملات رژیم صهیونیستی در پانزدهمین روز به مناطق مسکونی و پمپ بنزین ها در جنوب لبنان در حالی ادامه دارد که حزب الله در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر به غیرنظامیان با موجی از موشک های فادی۱، حیفا را هدف قرار داد.

حزب الله لبنان بامداد امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر به غیرنظامیان با موشک فادی۱، پایگاه الکرمل در جنوب حیفا را هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان خاطرنشان کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در باریکه غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت درچارچوب سلسله عملیات خیبر، پایگاه الکرمل در جنوب شهر اشغالی حیفا را موشک باران کردند.

براساس اعلام حزب الله این عملیات با شلیک موجی از موشک‌های فادی ۱ انجام شده است.

درهمین حال منابع عبری زبان در شیطنت خبری بدون اشاره به تلفات و خسارات حمله به پایگاه نظامی الکرامل در حیفا گزارش دادند که یکی از موشک‌ها مستقیماً به ساختمانی در حیفا اصابت کرده است و بر اثر آن ۵ صهیونیست زخمی شدند.

درهمین حال گزارش های منابع رسانه ای حاکی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) در ادامه سلسله حملات به خود به لبنان در هفت نوبت ساختمان‌های مسکونی و جایگاه‌های سوخت در منطقه «سان تیریز» و «المیکانیک» در محله الحدث بیروت را بمباران کردند.

منابع خبری همچنین از پنجمین بمباران شهرک «الخیام» در جنوب لبنان خبر دادند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعتی پیش نیز منطقه «الحدث» در ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهرماه تاکنون مناطق جنوب پایتخت لبنان را بارها بمباران کرده است. این بمباران‌ها تا کنون صدها شهید و زخمی برجای گذاشته و شمار زیادی از شهروندان نیز از این مناطق آواره شده‌اند.

 

بیانیه حزب الله درباره حمله موشکی به حیفا

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که با موشک‌های فادی ۱ پایگاه نظامی «الکرمل» در جنوب حیفا را موشک باران کرده است.

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد، در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر به غیرنظامیان با موشک فادی۱، پایگاه الکرمل در جنوب حیفا را مورد هدف قرار دادیم.

حزب الله لبنان در هجدهمین بیانیه‌ خود در روز یکشنبه اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت درچارچوب سلسله عملیات خیبر، پایگاه الکرمل در جنوب شهر اشغالی حیفا را موشک باران کردند.

براساس اعلام حزب الله این عملیات با شلیک موجی از موشک‌های فادی ۱ انجام شده است.

حزب الله لبنان افزود: مقاومت اسلامی برای دفاع از لبنان و ملت مظلوم آن آماده است و در انجام وظیفه خود برای مقابله با تجاوز دشمن کوتاهی نخواهد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.