این حمله عظیم امروز به ضاحیه، که بلافاصله پس از سخنرانی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل اتفاق افتاد، نباید مورد بی توجهی جامعه بین المللی قرار بگیرد، این فقط نشان دهنده تحقیر شدید حقوق بین الملل و سازمان ملل بود.

به گزارش جماران، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل همزمان با حضور در نیویورک دستور حمله برنامه ریزی شده به ساختمان هایی در بیروت را با هدف ترور سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان صادر کرد. محمد بزی، مدیر مرکز مطالعات خاور نزدیک در دانشگاه نیویورک، به الجزیره گفت که حمله به بیروت گسترش تاکتیک‌های وحشیانه اسرائیل است که در غزه به کار برد.

او در این باره می گوید: بمباران عظیم. آوارگی گسترده غیرنظامیان این به اصطلاح هشدارهایی است که یکی دو ساعت قبل از بمباران گسترده هوایی برای مردم ارسال می شود. این هشدارها برای بیرون راندن مردم در وحشت و گسترش وحشت در خیابان ها و سراسر بیروت و لبنان است. زمان حمله نیز عمیقاً قابل توجه است، زیرا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، سخنرانی در سازمان ملل ارائه کرد و در آن از «باتلاق یهودستیزی» سخن گفته و تاکید کرد که حملات اسرائیل به لبنان ادامه خواهد یافت. این حمله عظیم امروز به ضاحیه، که بلافاصله پس از سخنرانی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل اتفاق افتاد، نباید مورد بی توجهی جامعه بین المللی قرار بگیرد، این فقط نشان دهنده تحقیر شدید حقوق بین الملل و سازمان ملل بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.