درگیری میان حزب الله لبنان و رژیم اسرائیل از دیشب و امروز به اوج خود رسید و رژیم اشغالگر طی چندین نوبت حملات هوایی گسترده ای را به لبنان انجام داد و در مقابل نیز مقاومت اسلامی لبنان سرزمین های اشغالی را موشک باران کرد.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، درگیری میان حزب الله لبنان و رژیم اسرائیل از دیشب و امروز به اوج خود رسید و رژیم اشغالگر طی چندین نوبت حملات هوایی گسترده ای را به لبنان انجام داد و در مقابل نیز مقاومت اسلامی لبنان سرزمین های اشغالی را موشک باران کرد.

 در همین حال، یک شبکه اسرائیلی اعلام کرد که سه موشک حزب الله  که امروز شلیک کرد و تا کنون به بیش از 200 موشک رسیده اند به کرانه باختری اصابت کردند و آژیرهای خطر در این منطقه به صدا در آمده است.

 روزنامه تایمز آف اسرائیل حزب الله لبنان برای نخستین بار از زمان وقوع جنگ در هشتم اکتبر گذشته تا کنون موشک های دوربرد به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرد.

یک شبکه اسرائیلی اعلام کرد که سه موشک حزب الله به کرانه باختری اصابت کردند و آژیرهای خطر در این منطقه به صدا در آمده است.

برخی از منابع فلسطینی و اسرائیلی گزارش دادند که موشک های مقاومت اسلامی لبنان مراکز نظامی و نقاطی را در جولان، الجلیل، حیفا، عکا هدف قرار داد و برخی از آنها در شهرک های یهودی نشین در غرب سلفیت و شرق قلقیلیه و جنوب نابلس در کرانه باختری اصابت کردند.

 در تحولی دیگر، وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که در بمباران وحشیانه لبنان توسط رژیم اسرائیل تا کنون 356 شهروند لبنانی به شهادت رسیدند و1246 نفر نیز ز خمی شدند.

24 کودک و 42 زن از جمله شهدای امروز لبنان هستند.

وزیر بهداشت لبنان تأکید کرد که اسرائیل بیمارستانها، مراکز درمانی و آمبولانس را نیز بمباران کرده است.

 رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که دولت این رژیم به شکل فوری با اعلام حالت فوق العاده در جبهه داخلی در سراسر سرزمین های اشغالی موافقت کرد.

حالت فوق العاده بلافاصله و به مدت یک هفته به اجرا در می آید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.