ارتش اسرائیل اذعان کرد که حزب الله لبنان طی 72 ساعت گذشته 16 پهپاد به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رادیو ارتش اسرائیل اذعان کرد که در پی شلیک 7 موشک به شهرک یهودی نشین «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی خسارت های سنگینی به دارایی و زیرساخت ها در این شهرک وارد آمده است.

در همین زمینه ارتش اسرائیل اذعان کرد که حزب الله لبنان طی 72 ساعت گذشته 16 پهپاد به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

ارتش اسرائیل مدعی شد که سامانه های دفاعی این رژیم 11 پهپاد را سرنگون کرده است.

در همین حال، حزب الله لبنان تأکید کرد که مبارزانش یک سامانه تجسسی رژیم اشغالگر را در مرکز نظامی«مسغاف عام» با اسلحه مناسب منهدم کردند.

حزب الله پیش از این نیز در بیانیه های جداگانه ای تأکید کرد که مبارزانش با موشک مراکز نظامی «الرمثا» و «السماقه» در تپه های اشغالی لبنان «کفر شوبا» و «المطله» در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین تجمع نظامیان اسرائیلی را در  منطقه «خله ورده» مقابل روستای«عیتا الشعب» مرزی هدف قرار دادند.

 

حمله بامداد جمعه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان یک شهید و ۲۰ زخمی برجای گذاشت

 

به گزارش رسانه های لبنانی، دهستان «جناتا» در جنوب لبنان بمباران شد و غیرنظامیان هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

پایگاه خبری «کالیبر» رژیم صهیونیستی در این باره تأیید کرد که یک ساختمان سه طبقه به طور کامل توسط نیروی هوایی این رژیم در منطقه جناتا در لبنان تخریب شده است.

این پایگاه خبری مدعی شد: به نظر می‌رسد که یک شخصیت برجسته حزب الله لبنان در این عملیات ترور شده باشد.

ساعتی پیش بود که حزب الله لبنان اعلام کرد که محل استقرار نظامیان صهیونیست را را وادی «یروون» با موشک هدایت شونده هدف قرار داده که در جریان این حمله نیز تعدادی که به عدد دقیق آنها اشاره نکرده، کشته و زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی نیز تأیید کرد که دو سرباز این رژیم در نتیجه شلیک موشک ضد زره که از لبنان به سوی منطقه «الجلیل الاعلی» شلیک شده، زخمی شدند.

پس از آن بار دیگر حزب الله اعلام کرد که محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در «حرش دوویو» را هدف قرار دادیم که موشک های ما مستقیما به هدف برخورد کرده است.

خبرنگار الجزیره قطر نیز در این باره گزارش داد که دو موشک به سمت پایگاه «زیدین» اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا در جنوب لبنان شلیک شده است.

در همین حال، دو روز پیش و دیروز مقاومت اسلامی لبنان در حمله‌ای که بزرگ‌ترین حمله از زمان آغاز طوفان الاقصی توصیف شد، با موشک و پهپادهای تهاجمی به مواضع ارتش اشغالگر صهیونیستی حمله کرد.

مقاومت اسلامی در حمله‌ای که به عنوان گسترده ترین حمله، از زمان آغاز "طوفان الاقصی" بر شمرده شده ، مواضع ارتش اشغالگر صهیونیستی را با موشک و پهپادهای تهاجمی مورد هدف قرار داده وآنها را منهدم کرد.

جنبش مقاومت اسلامی در این حمله با موشک های "کاتیوشا و الفلق 6" پایگاه های نظامی دشمن از جمله پادگان "الزورا"،"الکیله"، پادگان "یوآو"، پایگاه "کاتساویا"، قرارگاه "نفح" و گردان "السهل" در "بیت هلل" را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

همچنین نیروی هوایی این جنبش، با چندین اسکادران از پهپادهای تهاجمی به دو پادگان "دادو و میشار" و پایگاه تجمع سربازان اسرائیلی را در "کاتساویا حمله کردند.

این حمله در پاسخ به اقدام تروریستی صهیونیست ها در منطقه جویا که به شهادت طالب سامی عبدالله (حاج ابوطالب) از فرماندهان ارشد میدانی حزب الله و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد،صورت گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.