یکی از مقامات ارشد سابق موساد مدعی است که هشدار دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی آمریکا به ایران در واقع پیامی به ایالات متحده بود که اسرائیل حتی در قلب تهران آزادی عمل دارد.

به گزارش جماران ، ادعاهای دیوید بارنیا رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) درباره توانایی این رژیم برای هدف قرار دادن مقام های ایرانی بازتاب وسیعی در سطح رسانه ای و سیاسی داشته است. این مقام اسرائیلی کمتر از 24 ساعت پیش در سخنانی به ظاهر تهدیدآمیز  مدعی شد که در سال جاری، اسرائیلی ها ۲۷ حمله ایران به یهودیان و اسرائیلی ها در سراسر جهان خنثی کرده اند.

او در ادامه این سخنان افزود: ایران هزینه سنگینی برای هدف قرار دادن هر یهودی و هر اسرائیلی پرداخت خواهد کرد و پاسخ ما در مرکز تهران خواهد بود و بزرگترین شخصیتی که چنین دستوری را بدهد، هدف قرار می دهیم.

وی مدعی شد که تیم های مختلف وابسته به ایران که سلاح ها و اهداف مختلفی داشتند، در مناطق مختلف جهان از اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی تا آسیای دور بازداشت شدند.

پس از فضاسازی صورت گرفته در نتیجه این هشدار رئیس موساد،  یکی از مقامات ارشد سابق موساد مدعی است که هشدار دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی آمریکا به ایران در واقع پیامی به ایالات متحده بود که اسرائیل حتی در قلب تهران آزادی عمل دارد.

هایم تومر، رئیس سابق اطلاعات و عملیات موساد در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه چنین هشداری در این سطح قطعا با تایید بنیامین نتانیاهو صورت می گیرد گفت: بارنیا ایرانی ها را تهدید نکرد، چرا که می داند چنین تهدیدی در این مقطع معنا ندارد. او در حقیقت با این سخنان آمریکایی ها را تهدید کرد و البته این تهدید را باید انتقاد شدید اسرائیل از دولت فعلی آمریکا و سیاست های واشنگتن در قبال تهران دانست. او در حقیقت به واشنگتن این پیام را داد که اسرائیل در مواجهه با ایران آزادی عمل دارد و این مسئله ارتباطی به رایزنی های آمریکا با ایران یا مسئله هسته ای ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی ایران اسرائیل
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.