به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگاران در فرودگاه عسلویه استان بوشهر افزود: شمار طرح‌هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد، بیش از سال گذشته است.
وی بیان کرد: مساله مهم در شرایط کنونی مدیریت منابع مالی است که در این ارتباط طرح های نیمه تمام در اولویت قرار گرفته اند تا از سرمایه سوزی در این طرح ها جلوگیری شود.
سلطافی فر ادامه داد: با وجود کمبود اعتبار طرح‌هایی که از 10 تا 15 سال پیش بلاتکلیف مانده با عنوان «فجر چهلم» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از هفته دولت تا دهه فجر امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی یادآور شد: این طرح‌ها شامل سالن‌های ورزشی 6 هزار نفری، چندین ورزشگاه 15 و پنج هزار نفری، سالن‌های دوومیدانی، پیست دوچرخه سواری، استخرهای سرپوشیده و زمین‌های فوتبال است.
سلطانی فر افزود: انتظار می رود با افتتاح این پروژه ها از لحاظ سخت افزاری شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات رشته های مختلف در اقصی نقاط کشور ایجاد شود.
وزیر ورزش وجوانان، در سفر چند ساعته خود به عسلویه، خانه جوانان این شهرستان را افتتاح می‌کند.
همزمان با این طرح 11 طرح دیگر با اعتبار 172 میلیارد ریال دراستان بوشهر بهره‌برداری و عملیات اجرایی پنج طرح ورزشی با اعتبار 100 میلیارد ریال آغاز می شود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.