به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو سه شنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر افزود: یکی از رسالت های مهم امروز خبرنگاران برشمردن دستاوردهای 40 ساله انقلاب و ایجاد نشاط و امیدواری نسبت به آینده این سرزمین است.
وی بیان کرد: وقتی درقلم و زبان خبرنگاران ویژگی های شهیدان، جانبازان وایثارگران رقم بخورد بزرگترین قدرت های عالم درمقابل قدرت جمهوری اسلامی به زانو در می آیند.
رزمجو اظهار داشت: امروز دشمن با همه ابزارهای رسانه ای، عملیات روانی در عرصه های مختلف با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را آغاز کرده که در این شرایط رسالت خبرنگاران روشنگری اقتدار جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه ایجاد التهاب در جامعه از طریق فضای مجازی از ابزارهای دشمن در این شرایط است ادامه داد: هنر کارخبرنگاران درجنگ اقتصادی که استکبار جهانی علیه ایران آغاز کرده ایجاد خاکریزی شکست ناپذیر و محکم و قلم زدن حول محور وحدت و همبستگی است.
رزمجو گفت: آنچه امروز کشور به آن نیاز دارد اتحاد، یکپارچگی و همبستگی همه سلیقه ها و گرایش های مختلف برای سربلندی ایران اسلامی است تنها در این صورت می توان دشمن را همانند 40 سال گذشته شکست داد.
وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت ها، شرایط انقلاب، نوع تهدیدها و رفتارهای خصمانه دشمن در عرصه مختلف خبرنگاران با توجه به رسالتی که دارند باید با قلم خود آگاهی، هوشیاری و زنگ هشدار را در جامعه به صدا درآورند.
رزمجو با بیان اینکه خبرنگار نقش اساسی در حیات اجتماعی، فرهنگ سازی و حیات دهنده واقعیت های اجتماعی است افزود: رسانه های گروهی و خبرنگاران تصویری را از جهان برای اقشار مختلف مردم شکل و سازماندهی می کنند و به ما می گویند با توجه به شرایط موجود در عرصه های مختلف چگونه تصور، فکر و تصمیم گیری کنیم.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: خبرنگاران با تلاش های صادقانه و خالصانه و فراهم کردن چارچوب مفهومی برای تصویر و پردازش اطلاعات در مورد مسائل و موضوع های مختلف و شکل گیری مفاهیم و رفتارهای خاص اجتماعی نقش آفرینی می کنند.
وی یادآور شد: خبرنگاران با بهره گیری از اصل تفکر تخصصی و قدرت تجزیه و تحلیل مسائل روز موضوع های مختلف مورد نیاز جامعه را در ابعاد مختلف دسته بندی شده در اختیار جامعه قرار می دهند.
رزمجو بیان کرد: هنر خبرنگاران این سرزمین آمیخته با ادب، تفکر، تعقل و قدرت تجزیه و تحلیل در سلوک راستین برای رسیدن به اهداف انقلابی است که بدرستی اثربخشی آن در بین قشرهای مختلف جامعه موج می زند.
وی گفت: اگر امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به نقاط مختلف دنیا صادر و نفوذ پیدا کرده بخشی از آن مدیون تلاش ها و اقدامات خبرنگاران است که تا پای جان خویش ایستادند و از این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است، دفاع کردند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: همه خبرنگاران در بخش های مختلف در این جامعه مهم هستند و حق نداریم کار خود را بی ارزش کنیم و بگوئیم 'کاری نمی توانیم بکنیم'.
شهرام فرهادی افزود: همه ما به عنوان نیروهای انسانی فعال در این جامعه مهم هستیم و باید همواره با اتحاد و همبستگی از نظام و انقلاب اسلامی ایران دفاع کنیم.
وی اظهار کرد: مردم ایران به عنوان نجیب زادگانی که همواره در مقابل دشمن ایستادگی کردند مهمترین نقش را در به ثمر رسیدن و شکوفایی انقلاب اسلامی برعهده دارند.
فرهادی بیان کرد: در طول تاریخ از شمال روس ها، از شرق چنگیز، از جنوب انگلیس ها و از غرب صدام کشور ایران را مورد حمله قرار دادند ولی با عزم، اراده و همبستگی ملت ایران شکست خوردند امروز نیز به طور یقین اتحاد ملت ایران دشمن را باردیگر زمینگیر می کند.
در این آئین از خانواده شهید شاهینی و بهزادی از شهدای رسانه استان بوشهر تجلیل شد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.