به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: در این راستا علاوه بر مسئله تامین آب شرب باید ساز و کار تامین آب موردنیاز بخش کشاورزی استان بوشهر نیز فراهم شود.
وی اظهارداشت: حمایت درخور و شایسته از کشاورزی بدون شک باعث خودکفایی و پیشرفت کشور می شود.
صفایی بوشهری افزود: تامین مواد اولیه، تسهیلات بانکی و همچنین بازاریابی برای محصولات کشاورزان باید بطور جدی از سوی مسئولان ذیربط دنبال شود.
وی گفت: در بخش کشاورزی شرایط نباید به گونه ای باشد که کشاورزان به دلیل نبودن توجیه اقتصادی قادر به برداشت محصول خود نباشند.
خطیب نمازجمعه بوشهر یادآورشد: در ارتباط با آب شرب نیز مسئولان باید تلاش مضاعف کنند و مردم نیز با صرفه جویی لازم یاری رسان آنها باشند.
صفایی بوشهری با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و نمایندگان و جمعی از کارکنان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از معاهده های استکبار جهانی در قالب بسیار انسانی مطرح می شود ولی در پشت آنها نیت و توطئه استکباری نهفته است.
وی ادامه داد: معاهده هایی مانند FATF که با هدف مبارزه با پولشیی مطرح شده پشت آن خطرهایی نهفته که باید نسبت به آن هوشیار باشیم.
صفایی بوشهری افزود: مجلس باید عصاره حفظ کشور باشد و در چنین نهادی نباید عدم توجه به مسائل اساسی کشور و ناامیدی معنی و مفهومی داشته باشد.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش و همچنین هفته قوه قضائیه اظهار داشت: مسئولان این مجموعه باید همواره با مجاهدت قضایی، قانون گرایی و مردمداری خود را در خدمت مردم بدانند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.