سکینه الماسی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: روز قدس یادآور ظلم های بی حد و حصری است که به مردم صبور و مظلوم فلسطین شده است و ابرقدرتهای جهان نیز نسبت به این ظلم آشکار سکوت کرده اند.
وی اظهار کرد: در این شرایط خدای را شاکریم که با بصیرت امام راحل و نامگذاری روز قدس خون تازه ای در رگ مردم بی دفاع فلسطین جریان یافت.
الماسی بیان کرد: روز قدس موجب ایجاد موج شگرفی از حمایت انسان های آگاه و بیدار جهان برای محکوم کردن رفتار غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی ادامه داد: مردم آزادی خواه جهان، ملت شریف ایران، مردم آزاده بوشهر به ویژه مردم شهرستانهای دیر، کنگان، جم و عسلویه همه با هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرموده امام راحل 'روز مقابله با مستکبران جهان است'، ندای آزادی و آزادگی سرمی دهند.
الماسی تاکید کرد: مردم ایران با حضور پرشور و امید بخش خود در روز جهانی قدس به مستکبران جهان خواهیم فهماند که فلسطین تنها نیست و هرگز تنها نبوده است.
وی گفت: همه باهم یک صدا در روز جهانی قدس نابودی ظالم و سربلندی مظلوم را سرودی خواهیم کرد برای گوش جهانیان تشنه ای که سایه سیاه رسانه های صهیونیستی اجازه شنیدن حق خواهی مردم فلسطین را به آنها نمی دهند.
الماسی افزود: ما اگر امروز خدایی ناکرده نسبت به ظلمی که در حق مردم فلسطین شده است ساکت ویا بی تفاوت باشیم راه را برای تبدیل هر نقطه این کره خاکی به فلسطین اشغالی و فلسطین های اشغالی دیگر باز کرده ایم.
وی یادآور شد: پس دفاع از حقوق فلسطین دفاع از فرهنگ مقاومت و آزادگی است که انسانیت هر انسانی در گرو آن است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی شک مردم ایران در این راه استوار و مقتدر همچون گذشته حضور پرشوری خواهند داشت و حسنه دیگری را برای خود در این ماه پربرکت ذخیره خواهند کرد.
6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.