به گزارش ایرنا، محمد طاهری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیلم افزود: برجام به عنوان یک توافق بین المللی، برگ زرینی در کارنامه درخشان دیپلماسی صلح طلب جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام نشان از بزرگی ،درایت و مذاکره موفق مردان دیپلماسی ایران بوده است، گفت: باتوجه به اینکه استکبار جهانی با اهداف جنگ اقتصادی علیه نظام درحال توطئه چینی است، تعیین و تاکید مقام معظم رهبری درشعار سال های اخیر با رویکرد اقتصادی تداعی گر این ترفند دشمنان است.
طاهری تاکید کرد: مسئولان با اطلاع رسانی از خدمات نظام و دولت در ایجاد نشاط و امیدواری به جامعه تکلیف خود را نسبت به امام، شهدا و نظام ادا کنند.
وی اضافه کرد: یکی از سیاست های مجموعه مدیریتی استان بوشهر تا پایان دولت دوازدهم، بهره برداری از همه طرح های نیمه تمام درسطح شهرستان ها است.
سرپرست فرمانداری دیلم گفت: مدیران و کارکنان ادارات راس ساعت معین درمحل کار حضور داشته باشند و ضمن تکریم ارباب رجوع، درهفته یک روز را نیز برای ملاقات عمومی اختصاص دهند.
وی، از ادارات این شهرستان خواست در زمان تعطیلی، لوازم برقی بویژه سیستم سرمایشی را خاموش کنند.
سرپرست فرمانداری دیلم بیان کرد: درصورتی که عموم مردم نسبت به مصرف برق در تابستان مدیریت نکنند، خاموشی اجباری صورت می گیرد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.