به گزارش ایرنا، محمد طاهری روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: باتوجه به اینکه رهبر معظم انقلاب بنابه شرایط کشور شعار سال را بر محوریت اقتصاد کشور و توجه به معیشت مردم نام گذاری کرده اند، آحاد جامعه باید در تحقق آن بکوشند.
وی یکی از کارهای بسیار مهم را برای تحقق و حمایت از شعار سال، کنترل کیفیت تولید کالای ایرانی دانست و گفت: مردم باید بینش و نگرش خود را نسبت به کالای ایرانی تغییر و از خرید کالای خارجی پرهیز کنند.
سرپرست فرمانداری دیلم بیان کرد: نشست شورای فرهنگ عمومی یکی از نشست های بسیار مهم در اجرای سیاست و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است که تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ جامعه ایفا می کند.
وی گفت: امام جمعه این شهر به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی نقشی مهم در توسعه و پیشبرد و حل مشکلات این منطقه داشته و یکی از بازوان توانمند برنامه های دولت تدبیر و امید است.
امام جمعه دیلم گفت: رهبر معظم انقلاب شعار سال را براساس نیازهای اصلی کشور و تعیین نقشه راه نام گذاری می کند و همه مردم و مسئولان باید در عملیاتی کردن آن تلاش کنند.
حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری افزود: برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی باعث هم افزایی به منظور تبادل نظر در ارتباط با مسایل فرهنگی جامعه می شود.
وی اظهارکرد: شورای فرهنگی عمومی تنها نمی تواند تمامی مسایل اجتماعی و فرهنگی را رصد و حل کند بلکه به حمایت و حضور و نقطه نظرات همه ارکان جامعه نیاز دارد و باید تلاش کنیم تا ارتباط آحاد جامعه با این شورا به عنوان عالی ترین نهاد سیاست گذاری در عرصه فرهنگ تسهیل شود.
امام جمعه دیلم گفت: اعیاد شعبانیه بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ مهدویت در بین نسل جوان است و از تمامی دستگاه های اجرایی انتظار داریم، تبیین این فرهنگ ناب را در دستور کار خود قرار دهند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دیلم گفت: اساسی ترین موضوع در حمایت از کالای ایرانی، پرداختن به مسایل فرهنگی آن است که دستگاه های مرتبط باید طوری عمل کنند که آحاد جامعه آن را وظیفه ملی و زمینه ساز رونق تولید و اشتغال بدانند.
زهره محنایی افزود: شورای فرهنگ عمومی با برخورداری از اعضای تاثیرگذار، نقشی مهم در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه ایفا می کند و باید مصوبه های آن در حوزه های مختلف اجرا تا نتایج آن دراین زمینه مشاهده شود.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.