به گزارش ایرنا، حسین دلشب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ویژه برنامه‌های طراحی و مدون شده دانش آموزان با مشکلات و معضلاتی که امروزه محیط زیست با آن روبروست آشنا می شوند.
وی بیان کرد: در برگزاری این برنامه ها سعی می شود نقش مهم دانش آموزان در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آن به آنها تفهیم شود.
دلشب اظهار داشت: در این برنامه‌ها دانش آموزان با موضوع های مختلف محیط زیست نظیر آلودگی هوا، مدیریت پسماند، تنوع زیستی، مناطق تحت مدیریت سازمان و قوانین و مقررات محیط زیست آشنا می شوند.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه آشنایی با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در بوشهر به مناسبت روز جهانی حیات وحش بیان کرد: در این کارگاه مسائل مربوط به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و راه‌های کنترل و پیشگیری از آن توسط دامپزشکان مجرب شبکه دامپزشکی استان آموزش داده شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس محیط زیست به مناسبت روز جهانی حیات وحش افزود: آشنایی مردم با حیات وحش استان و تشویق مخاطبان به عکاسی از طبیعت و حیات وحش از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.
وی گفت: زمینه بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با مساحت بیش از 500 متر مربع وبیش از 800 گونه جانوری و گونه‌های نادر گیاهی مهمترین و منحصر به فردترین موزه تاریخ طبیعی جنوب ایران فراهم شده است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.