به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در جمع نمازگزاران دیری در رابطه با توقف تخلیه کالای همراه ملوان(ته لنجی) در گمرک این بندر گفت:مسئولان تنها مجری سیاست های ابلاغی نباشند بلکه دغدغه مردم مرزنشین را به گوش مسئولان کشور برسانند.
وی یادآورشد:ایجاد و تامین امنیت شغلی و حل مشکلات کارگران جایگاه سوخت شهر دیر توسط مسئولان ضروری است .
امام جمعه دیر اظهارداشت:بعد از واگذاری 2 جایگاه سوخت شهر دیر به بخش خصوصی شماری از کارگران جایگاههای یادشده اخراج و حقوق و مزایای شماری نیز کاهش یافته است و دغدغه و نگرانی بین آنان ایجاد شده است.
امام جمعه بندردیر با اشاره به هشتم اسفند سالروز تاسیس امور پرورشی در مدارس گفت: انسان سازی، فلسفه وجودی تربیت است و نقش مربی از سایر نقش ها در شکل گیری شخصیت انسان موثرتر است.
وی اضافه کرد: معلمان باید تمام همت خود را روی تربیت و اخلاق دانش آموزان قرارداده و خانواده ها هم با مدرسه در تربیت فرزندان شان هماهنگ باشند.
وی در رابطه با ناآرامی های اخیر شهر تهران گفت: اقدام داعش گونه اخیر را محکوم می کنیم و از دستگاه قضایی اشد مجازات برای عاملان این امر خواستاریم.
امام جمعه بندردیر افزود: دشمن برای ناامن کردن کشور برنامه دارد و باید مردم هوشیار و بیدار باشند و اعتراض خود را از طریق قانونی دنبال کنند.
7207/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.