به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو روز جمعه در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان های بوشهر و تنگستان که درجایگاه نماز جمعه بوشهر برگزار شد افزود: یکی از موثرترین و ماندگارترین نقش آفرینان انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر، نسل اول انقلاب است که توانستند نهال انقلاب اسلامی را با عشق و علاقه خود پاس بدارند.
وی اضافه کرد: امروز نیز در دوران شکوفایی انقلاب اسلامی ثمره پربار این انقلاب در کشورهای مختلف جوانه زده است.
رزمجو ادامه داد: هر یک از بازنشستگان سپاه ظرفیتی قابل توجه برای انتقال به نسل های نوجوان و حتی آینده دارند زیرا آنها دوران های غرورآفرین انقلاب اسلامی را درک و با تلاش و مجاهدت های خود برگ های زرینی را در تاریخ این انقلاب آفریده و نقش آن را در عرصه های جهانی به منصه ظهور رسانده اند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر نقش جوانان و پیشکسوتان در بقای ارزشهای انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز عزتمندانه و مقتدرانه تر به برکت ایثار و فداکاری جوانان این نظام راه خود را ادامه می دهد.
رزمجو با تاکید بر افق روشن انقلاب اسلامی گفت: بازنشستگان سپاه لازم است تجربیات خود را به پاسداران جوان و نیروهای سازماندهی شده در ارتش ده ها میلیونی منتقل کنند.
وی با اشاره به راهپیمایی 22بهمن یادآور شد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند به هیچ وجه ناآرامی های طراحی توسط دشمن نمی تواند کوچک ترین صدمه ای به این انقلاب بزند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.