به گزارش ایرنا، محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم افزود: پاسخگویی و تشریح عملکرد دولت از الزامهای مهم مدیریت است و در این ارتباط تعامل مدیران با رسانه ها باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مسئولیت پذیری زیر بنای مدیریت است گفت: مدیران باید مشاوران صدیق مردم و پاسخگوی سوال ها و انتقادها باشند.
سرپرست فرمانداری جم یادآور شد: این حق مردم است که برای قضاوت درست اطلاعات دقیق و شفافی از خدمات دولت داشته باشند.
حسینی افزود: مدیران باید با سعه صدر پذیرای نقد منصفانه مردم و افکار عمومی باشند تا بتوانند زمینه توسعه متوازن را ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه مدیران دولت باید سرمایه های مادی و معنوی این شهرستان را پاس بدارند اضافه کرد: اعتبار مسئولان به مردمی بودن آنان است برهمین اساس حضور مدیران در کنار مردم در برنامه ها و مناسبت ها ضروری است.
حسینی تاکید کرد: مدیران با افزایش تعامل بین بخشی و بین دستگاهی تلاش جدی برای جذب اعتبارات ملی و استانی داشته باشند.
وی اظهار کرد: تمام مدیران موظف هستند با خانواده در شهرستان اسکان پیدا کنند تا با آرامش بیشتری بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند.
حسینی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال افزود: در بحث اشتغال، اعتبار ویژه ای در اختیار دولت قرار گرفته و برش شهرستانی آن نیز مشخص شده است همچنین براساس دستورالعمل ابلاغی، تسهیلات ارزان با دوره تنفس مناسب نیز به سرمایه گذاران در روستاها پرداخت می شود.
حسینی افزود: با توجه به نقش این تسهیلات در توسعه اشتغال، مدیران و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید اطلاع رسانی دقیقی در این خصوص داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر تجلی اراده ملت ایران و تحقق آرمان امام راحل در عدالت، آزادی و دین مداری است.
حسینی اضافه کرد: رژیم گذشته به تعبیر امام (ره) رژیمی خلاف عقلانیت بود که با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از صحنه کنار رفت.
وی بیان کرد: دهه فجر یادآور خاطرات زرین انقلاب اسلامی است که مردم در آن نقشی حماسی داشتند.
6047/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.