دکتر احسان رحمانیان شامگاه دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: قائدی در زمانی که به اورژانس بیمارستان شهدای خلیج فارس منتقل شد دچار خون ریزی و با کاهش شدید هوشیاری و فشار خون مواجه شده بود.
وی یادآورشد: پس از انتقال بیمار به اورژانس اقدامات اولیه در اسرع وقت انجام شد و بدلیل خون ریزی داخل شکم به اتاق عمل منتقل و سی تی اسکن نیز از مغز بیمار برای مشخص شدن آسیب های مغزی انجام شد.
پزشک جراح هافبک تیم استقلال تهران تصریح کرد: هرچند خون ریزی هم اینک کنترل شده اما نوع آسیب به گونه ای است که احتمال خون ریزی مجدد در روزهای آینده وجود دارد و این موضوع برای آگاهی بیشتر به خانواده و پزشکان بالای سر بیمار اعلام شده است که شاید نیاز به عمل مجدد باشد .
دکتر رحمانیان گفت: از صبح امروز که عمل جراحی قائدی انجام شده تاکنون خون ریزی اضافه ای نداشته و وضعیت حیاتی وی پایدار است و علایمی که به نفع بیمار است وجود دارد.
وی افزود: حتی آزمایش های بیمار که مختل شده بود به مرور درست شده است و بیمار به صورت عمدی در حال حاضر بیهوش نگهداشته شده که بدن بیمار راحت تر بتواند با استرس وارده کنار بیاید.
پزشک جراح قائدی تصریح کرد: اگر شرایط بیمار طبیعی باشد از فردا تلاش می شود به سمت به هوش آوردن بیمار اقدام کنیم.
مدیر بیمارستان شهدای خلیج فارس نیز گفت: 'احمدرضا شاکر' بازیکن تیم جوانان استقلال تهران که از همراهان قائدی در خودرو واژگون شده بود هم اینک در کمای عمیق است .
محمد آزمل در گفت وگو با ایرنا افزود: شاکر وضعیت درمانی مناسبی ندارد و وضعیت نهایی وی در گذر زمان مشخص خواهد شد.
درحادثه واژگونی خودرو ام وی ام در بلوار امام علی (ع) شهر بوشهر که ساعت 1:30 بامداد امروز (دوشنبه) رخ داد پنج نفر مصدوم شدند که سه نفر از آنها بطور سرپایی مداوا و 2 نفر دیگر ( مهدی قائدی و احمدرضا شاکر) به بیمارستان انتقال یافتند.
قائدی هافبک بوشهری تیم استقلال روز شنبه هفته جاری برای پیگیری وضعیت تحصیلی اش در دانشگاه بوشهر به این شهر سفر کرده بود.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.